botus Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei, kjøpte en saus nexus 7 32GB idag og fir å si det sånn et jeg extrent skuffa!!! Løpe tilbake til butikken å slå ned han som ga meg den..... Problemet mitt er at jeg tok den ut av pakkbingen å prøvde å skru den på men nei ingen reaksjon. Prøvde å lade den og skjermen blinker en gang og ingenting skjer har prøvd å holde inn på knappen i 30 sec og ingenting skjer samt og holde inne volume up og Power button men nei.... Noen som kan få meg ut av denne frustrasjonen? Den er 5 timer gammel.... Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei, kjøpte en saus nexus 7 32GB idag og fir å si det sånn et jeg extrent skuffa!!! Løpe tilbake til butikken å slå ned han som ga meg den..... Problemet mitt er at jeg tok den ut av pakkbingen å prøvde å skru den på men nei ingen reaksjon. Prøvde å lade den og skjermen blinker en gang og ingenting skjer har prøvd å holde inn på knappen i 30 sec og ingenting skjer samt og holde inne volume up og Power button men nei.... Noen som kan få meg ut av denne frustrasjonen? Den er 5 timer gammel.... Kan hende det er noe feil med laderen eller systemet. Det høres ut som det er fabrikasjonsfeil, så du har full rett til å returne det og motta nytt produkt! Lenke til kommentar
botus Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Skal det på mandag... Sinsykt skipt bare... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Er bare dumt å slå ned har som solgte deg den. Han kunne jo ikke vite at det var produksjonsfeil på akkurat den du fikk. Lenke til kommentar
botus Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Nei er dumt det haha men er den følelsen man sitter med:p er jo ikke hans feil nei Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor lenge har du ladet den? Det kan ta noe tid før den vil slå seg på første gangen du lader den. Hvis du ikke har gjort det allerede, forsøk å lade den i minst to timer, og se om den lar seg slå på da. Lenke til kommentar
botus Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Fant det ut. Ladet den i 2 dager til jeg gikk lei. Skjedde ingenting så jeg tok laderen ut og inn hyppig mens jeg trykket igjen på knappen og vips var den igang ble glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå