Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ASUS Nexus 7

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte en saus nexus 7 32GB idag og fir å si det sånn et jeg extrent skuffa!!! Løpe tilbake til butikken å slå ned han som ga meg den.....

Problemet mitt er at jeg tok den ut av pakkbingen å prøvde å skru den på men nei ingen reaksjon. Prøvde å lade den og skjermen blinker en gang og ingenting skjer har prøvd å holde inn på knappen i 30 sec og ingenting skjer samt og holde inne volume up og Power button men nei....

Noen som kan få meg ut av denne frustrasjonen? Den er 5 timer gammel....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, kjøpte en saus nexus 7 32GB idag og fir å si det sånn et jeg extrent skuffa!!! Løpe tilbake til butikken å slå ned han som ga meg den.....

Problemet mitt er at jeg tok den ut av pakkbingen å prøvde å skru den på men nei ingen reaksjon. Prøvde å lade den og skjermen blinker en gang og ingenting skjer har prøvd å holde inn på knappen i 30 sec og ingenting skjer samt og holde inne volume up og Power button men nei....

Noen som kan få meg ut av denne frustrasjonen? Den er 5 timer gammel....

Kan hende det er noe feil med laderen eller systemet. Det høres ut som det er fabrikasjonsfeil, så du har full rett til å returne det og motta nytt produkt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...