TGB Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ørene mine "toucher" i bunnen på mine beyerdynamics. Jeg har aldri sett på meg selv som en person med store ører... Det er ikke bare at du har dem for langt opp da? Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Ørene mine "toucher" i bunnen på mine beyerdynamics. Jeg har aldri sett på meg selv som en person med store ører... Det er ikke bare at du har dem for langt opp da? Nei. Jeg har nå begynt å justere selvbildet mitt til å matche mine utstående ører. 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg tar borti jeg også, men ikke noe særlig. Jeg vil ikek si at de er noe særlig dype, og det ser nesten ut som om de går ut i fra at en del vil ta borti med ørene. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg tar borti jeg også, men ikke noe særlig. Jeg vil ikek si at de er noe særlig dype, og det ser nesten ut som om de går ut i fra at en del vil ta borti med ørene. Ja, jeg også er bare litt borti. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 En og annen gang tar øverste del av øreflippen min borti, men jeg er vandt med det etter lang tids bruk, og det plager meg ikke mer. Blir nok samme hos deg/dere også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå