xrays Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Pusser opp her på kjøkken, alt fra Ikea. Men noen sa at de blandebatteriene de har der ikke er gode. Noen som vet om det stemmer ? Hvor skal jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
xrays Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 I tillegg har jeg skrudd på en vannrenser og lurer på om jeg ikke må ha en krane det fungerer på.. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Da vi totalrenoverte kjøkkenet så kontaktet vi en rørlegger først (Comfort), han fortalte at dem ikke koblet opp IKEA sine batterier pga. kvaliteten på batteriet. Om dette var for å selge blandebatteri kan jo så være... Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det stemmer nesten helt. De fleste rørleggere vil selge sitt, dersom det er en rørlegger-firma inne i bildet. Men, når det er sagt, det er en kopling i blandebatteri som er "godkjent", men har vist seg i noen få tilfeller sprekker. Årsaken er nok først og fremst første og 2. linje. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Greia er .. En jeg kjenner hadde fått dårlig vanntrykk i en av deres kraner og måtte skifte til en annen kran som rørleggeren hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå