Monica Jansen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 En gang jeg var å tok eeg så sovnet jeg. Jeg drømte om en jente med hvit blondekjole som falt, og da våknet jeg med et rykk i hele kroppen. Da begynte det å pipe noe voldsomt i pcen som var tillkoblet eeg utstyret jeg hadde på meg. Hva kan denne pipingen ha betydd? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 eeg? Eeg er sån de bruker på folk med blant annet epilepsi for å sjekke hjerneaktiviteten å sånt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 ville sett i bruksanvisningen, står vel der hva pipingen betyr Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 ville sett i bruksanvisningen, står vel der hva pipingen betyr Bruksanvisningen er det bare de på sykehuset som testet meg med eeg som har. Eeg ble tatt på nevrologisk avdeling. Det er ledninger som festes til hodet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 google it, kan være den ligger ute, (men ikke sikkert selvsagt) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 google it, kan være den ligger ute, (men ikke sikkert selvsagt) http://no.wikipedia.org/wiki/Elektroencefalogram Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvis TS nevner modell for enheten kan det kanskje finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå