geir__hk Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Heisann. Er det mulig å få tak i en skru og mutter som vist på bildet. Tilbehøret er en del av tilbehøret til en Bosch søyleboremaskin. Det er veldig lett å finne tak i skru med firkant under hodet og vingmutter. Men her er det jo motsatt, det er skruen som har påsatt "vinge" og mutter som er firkantet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har sett slike i diverse jernvareforretninger (Jernia, KSH, etc.) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Prøvde å se på Jernia sin nettside, men fant ingen der. KSH, det er vel en sjappe i Arendal etter hva jeg ser på nettet? En nettbutikk ville ha vært å foretrekke, men sliter litt ettersom jeg ikke aner hva skruene heter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ta med deg bildet til en lokal jernvarehandel. Kanskje byggeriet/monter/etc. også har noe lignende. Würth kan også skaffe mye rart. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hvorfor ikke spørre hos en Bosch-forhandler. I følge sprengskissen til PDB-40 er vel skrue, skive og mutter halvparten av del nr 852. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Takk, fløyteblåser. Har et par butikker omkring jeg kan spørre hos Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Würth kan også skaffe mye rart. Man finner sikkert noe man kan bruke hos Wurth, men de selger kun til bedrifter. Det andre kjedelige med Wurth også er at hvis det man trenger av skruer ikke er for plukk i butikken, så må man kjøpe hele esker. Har selv trengt 5 skruer, og ble fortalt at jeg måtte kjøpe 100. Moro det når det var 15,- eller mer for skruen. (Mener at vi fant ett annet sted i stedet) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Snålt. Jeg kunne kjøpe løse skiver privat hos Würth. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Hei. En liten oppdatering. Sendte mail til Bosch med spørsmål om dette, og fikk et delenavn og et bestillingsnr. Har må vært hos den lokale "snekerbutikken" og fått dem til å bestille inn skruene. Måtte altså bestille disse skruene som om de var en reservedel til boremaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå