RuneK Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 På flykt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Praktfull fortsetning på forrige episode! Personlig ville jeg speilvendt (det förste) bildet for å understreke sammenhengen. Nå omtaler jeg bildet som en del av en större helhet, men det står utmerket på "egne ben". I dette tilfellet er det naturlig at motivet forlater bildet og ikke kommer inn i det. Godt jobba Endret 17. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Stilig fortsettelse. Godt utført igjen. Her har du nok hatt Kneppen i bakhodet ang. linjen i bildet...... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gjennomført, og annerledes fuglebilde, kanskje mer utrykk i dette bildet enn forrige. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Vel og bra 0 dele flata i to deler. men jeg og nok sikkert mange malere og fotografer med meg ville valgt anderlades for komp. perspektiv og spenning i bildet som her ville blitt bedre med et kutt nede og ett til venstre som ville gitt en diagonal fra kortside til langside som gir den beste spenning man kan få i et bilde. Men det er altså ikke meg som skal komponere dine bilder - jeg bare kommer med forslag i henhold til regler som har vært brukt av malere og også fotografer senere til alle tider. Men når det er sagt så liker jeg så absolutt opplegget med diagonalen og fuglen i silhuett mot utbrent hvit. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Hei alle sammen. Takker for hyggelige og lærerike kommentarer. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Stilig oppdeling av flatene her. Ble grafisk effekt i svart/hvitt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg