SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei! Noen erfaringer og evt hvor disse er på lager ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hei! Noen erfaringer og evt hvor disse er på lager ? Jeg anbefaler mye heller LIFX. Mye bedre lysstyrke, bedre fargegjengivelse og enklere i bruk. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Har brukt hue nå et års tid, bra erfaring. Dårlig levetid (1/3 pærer har tatt kvelden) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Har hatt Hue i overkant av ett år nå, har fungert veldig bra hittil, og har ingen dårlige erfaringer, har seks pærer, og ikke noe feil med noen av disse, men de kan såklart ryke som alt annet, men man har en viss garanti og reklamasjon på slike lyspærer som man kan benytte. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hei! Noen erfaringer og evt hvor disse er på lager ? Jeg anbefaler mye heller LIFX. Mye bedre lysstyrke, bedre fargegjengivelse og enklere i bruk. Jeg kjøpte en Lifx for et års tid siden, og er veldig fornøyd. Når jeg nå skulle supplere med et par til, samt gi en i julegave - finner jeg det ingen steder. Har de sluttet å distribuere til Norge? Amazon har ser jeg, og så fant jeg et par second-hand på Finn. Ellers ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå