merkur Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ser dere på valen-tv? Synes dere det er rått? Jeg synes det er drit rått Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Litt langt mellom morsomhetene, egentlig.. kanskje jeg bare har blitt for gammel for tiss- og promp-humor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Valen-TV er morsomt til tider, men med alt det kjedelige i mellom, er ikke det noe jeg ser på... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 vell .. det finns flere innlegg om dette emnet da .. det er ikke værre en å lese hele søppel framsida, er det vell? valen tv syns jeg er veldig bra, men kan bli kjedlig til noen tider.. men generelt sett... Veldig bra Må få si at kristian Valen er SINNSYK god til å etterligne folk, f.eks Bjarne B (i DDE), the return, Morten harket osv... sinnsykt bra! bye bye johnny er jo konge av han da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Litt langt mellom morsomhetene, egentlig.. kanskje jeg bare har blitt for gammel for tiss- og promp-humor. syns ikke humoren er noe særlig. Ser ikke på det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er noe av det som er bra, men det "i kveld med helge" er kjedelig :\ Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 autofilparodien var dritbra Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Sjekk TvNorge sine sider, der kan du velge hva deler av ValenTv du vil se Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nei, jeg synes Valen-TV grenser til det litt patetiske... Holder meg for så vidt unna TV med mindre det går noe skikkelig bra der. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 programmet som kommer etter valen er jo mye gøyere(ali-g) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 programmet som kommer etter valen er jo mye gøyere(ali-g) stemmer Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 se den her - http://www.tvnorge.no/stream/valentv/07.html - den er helt genial Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kan ikke fatte hvorfor alle synes valen er så morrsom.Jeg synes det er gjennomført tragisk. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Feilpostet - vi har opprettet en egen kategori for denne type diskusjoner. Dessuten finnes det en annen tråd om Valen-TV. Tråden stenges. (Og jeg synes Valen-TV er for barnslig for min smak. Alt for mye anstrengt humor, og enkelte parodier er bare for teit. Utrolig at slikt får sendetid, spør du meg.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg