mFaFa Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hva syns dere om programmet? Jeg har hatt problemer med det, hvor l0sningen var aa slette det! Altsaa, programmet er kjekt det. Man finner masse rart paa nettet. Men det er buggy buggy buggy, sp0r du meg. Jeg sitter paa LAN naa. PC'en fungerte flott f0r jeg la inn KaZaA. Counter-Strike gikk som bare rakkern. Men etter jeg la inn KaZaA begynte CS aa lagge noe helt infernalsk (t0rr jeg tippe 1-2fps? Ligger paa 99fps vanligvis) med intervaller paa ca. 15 sek. Laggingen paagikk i kanskje 10 sek. Saa gaar alt plutselig heelt glatt igjen. F0rst tenkte jeg at noen lastet over fra PC'en min. Saa jeg tok vekk alle shares. Problemet var der fortsatt. Saa skrudde jeg KaZaA *helt* av. Like daarlig. Det endte med at jeg slettet KaZaA for godt. VIPS! Alt gikk like glatt som f0r. No problemos. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Har du prøvd Morpheus da? Det er egentlig samme programmet, men noen sier at det er bedre en kaZaa. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 KaZaA går i bakgrunnen selv om du lukker programmet. Tar du opp oppgavebehandlingen vil du se at det fortsatt løper en prosess. Steng prosessen så frigir du ressurser. Yoda Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg hater dette programmet :smile: Masse tull med det og folka som bruker det sharer ikke en skit. Bruk heller Direct Connect (spes. hvis du er ute etter andre ting enn mp3, f.eks. freeware/shareware spill :razz:) Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hvis du sletter mappen cydoor i registry så virker ikke KaZaa lenger. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Synes KaZaA er dritbra jeg. Endel problemer med det, men KaZaA (eller Morpheus, Grokster eller FileShare for den saks skyld, som bruker det samme nettverket) er det programmet man finner mest, ihvertfall etter min mening. Hva mener du, hvem det nå var, med at brukerne ikke deler? Har du hatt noen problemer med å finne noen filer der kanskje? Det kan kanskje lønne seg for noen å prøve Morpheus hvis de har problemer. DirectConnect liker jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Gi meg èn god grunn til å ikke like DC. Det er rett og slett genialt Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 en grunn til å velge Kazaa over DC, som noen spurte om her, er at Kazaa laster ned filer fra flere samtidig, så hvis personen logger av så må man ikke vente som i DC. For alle dere lettskremte der ute gå til følgende mappe: C:ProgramfilerKaZaADb erstatt Programfiler med Program Files hvis dere bruker engelsk WinBlows og åpne filene som slutter på *.dbb i notepad.... gjett om dere får sjokk. Tell hvor mange Email addresser dere finner der :-] Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 15:48, Rascal skrev:en grunn til å velge Kazaa over DC, som noen spurte om her, er at Kazaa laster ned filer fra flere samtidig, så hvis personen logger av så må man ikke vente som i DC.For alle dere lettskremte der ute gå til følgende mappe: C:ProgramfilerKaZaADberstatt Programfiler med Program Files hvis dere bruker engelsk WinBlows og åpne filene som slutter på *.dbb i notepad.... gjett om dere får sjokk. Tell hvor mange Email addresser dere finner der :-] Ingen faktisk. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 hmmm fant du andre ting der da? bruker du kanskje ikke IE og Outlook Express samtidig med KazAA? hvor store er de filene dine? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg bruker IE6, Outlook 2000 SP2 og filene er på noen kb. Det som står der er filer jeg har lastet ned o.l. Ikke noe email, web adresse eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå