Gå til innhold

KaZaA Media Desktop

mFaFa

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om programmet? Jeg har hatt problemer med det, hvor l0sningen var aa slette det! Altsaa, programmet er kjekt det. Man finner masse rart paa nettet. Men det er buggy buggy buggy, sp0r du meg. Jeg sitter paa LAN naa. PC'en fungerte flott f0r jeg la inn KaZaA. Counter-Strike gikk som bare rakkern. Men etter jeg la inn KaZaA begynte CS aa lagge noe helt infernalsk (t0rr jeg tippe 1-2fps? Ligger paa 99fps vanligvis) med intervaller paa ca. 15 sek. Laggingen paagikk i kanskje 10 sek. Saa gaar alt plutselig heelt glatt igjen.

F0rst tenkte jeg at noen lastet over fra PC'en min. Saa jeg tok vekk alle shares. Problemet var der fortsatt. Saa skrudde jeg KaZaA *helt* av. Like daarlig. Det endte med at jeg slettet KaZaA for godt. VIPS! Alt gikk like glatt som f0r. No problemos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes KaZaA er dritbra jeg. Endel problemer med det, men KaZaA (eller Morpheus, Grokster eller FileShare for den saks skyld, som bruker det samme nettverket)

er det programmet man finner mest, ihvertfall etter min mening. Hva mener du, hvem det nå var, med at brukerne ikke deler? Har du hatt noen problemer med å finne noen filer der kanskje?

Det kan kanskje lønne seg for noen å prøve Morpheus hvis de har problemer.

DirectConnect liker jeg ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

en grunn til å velge Kazaa over DC, som noen spurte om her, er at Kazaa laster ned filer fra flere samtidig, så hvis personen logger av så må man ikke vente som i DC.

For alle dere lettskremte der ute gå til følgende mappe:

C:ProgramfilerKaZaADb

erstatt Programfiler med Program Files hvis dere bruker engelsk WinBlows og åpne filene som slutter på *.dbb i notepad.... gjett om dere får sjokk. Tell hvor mange Email addresser dere finner der :-]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 15:48, Rascal skrev:

en grunn til å velge Kazaa over DC, som noen spurte om her, er at Kazaa laster ned filer fra flere samtidig, så hvis personen logger av så må man ikke vente som i DC.

For alle dere lettskremte der ute gå til følgende mappe:

C:ProgramfilerKaZaADb

erstatt Programfiler med Program Files hvis dere bruker engelsk WinBlows og åpne filene som slutter på *.dbb i notepad.... gjett om dere får sjokk. Tell hvor mange Email addresser dere finner der :-]

Ingen faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...