Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gah. Blir lei av Sumo. Funker jo nesten like dårlig som Viaplay.. Ingen problem her. Flyter upåklagelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gah. Blir lei av Sumo. Funker jo nesten like dårlig som Viaplay.. Så det er ikke bare meg? Pleier å funke veldig bra, men i dag går det sørpe Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ramsey må ut i pausen. Vært på etterskudd i hele dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gah. Blir lei av Sumo. Funker jo nesten like dårlig som Viaplay..Ingen problem her. Flyter upåklagelig. På PC? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Kom igjen Kompany, snakk på deg rødt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ramsey må ut i pausen. Vært på etterskudd i hele dag. Ox heller ikke helt på topp i dag. Håper på Mozart og Theo etterhvert. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gah. Blir lei av Sumo. Funker jo nesten like dårlig som Viaplay..Ingen problem her. Flyter upåklagelig.På PC? Jupp. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sumo på PC her og, hakker av og til. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor spiller ikke Arsenal i røde drakter? Fordi vi spiller i gule. Ok, topp svar. Gjorde meg virkelig klokere, takk. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sumo er dårlig her og, det blir faktisk bare værre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ok, topp svar. Gjorde meg virkelig klokere, takk. Det er bortedrakten vår, og Puma vil tjene mer penger. Derfor. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Hvorfor spiller ikke Arsenal i røde drakter?Fordi vi spiller i gule. Ok, topp svar. Gjorde meg virkelig klokere, takk. Det er vel den beste kombinasjonen i klare forskjeller i farger mellom City, Arsenal og dommerdrakter. Edit: eller så er det MartinF sin siste forklaring. Endret 18. januar 2015 av Liquidkey Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gah. Blir lei av Sumo. Funker jo nesten like dårlig som Viaplay.. Så det er ikke bare meg? Pleier å funke veldig bra, men i dag går det sørpe Samme her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hva er det Ramsey holder på med? Finte seg ut fra eget forsvar på 5 meter er oppskrift på selvmord Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Noen som så det løpet til Alexis før corneren på slutten?! FY FAEN han er kjapp!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Er fornøyd med Bellerin, han er mye bedre enn Chambers. Ikke misforstå meg her, Chambers er god han. Men han passer bedre som midtstopper enn høyreback. Coq fortjener også skryt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Fantastisk omgang. Beste vi har spilt siden Napoli i CL i fjor. Le Coq storspiller, og Wengers taktikk om å bruke han til å ta ut David Silva har funket perfekt. Bellerin har også gjort sakene sine bra. Sánchez må derimot ta bedre vare på ballen, mye rare valg. Nå må vi klare å holde på ledelsen! Flamini inn for Ramsey etterhvert er ikke en dum idé. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fantastisk bra gjennomført omgang av Arsenal. Flaks at de leder, men det får Kompany ta på sin kappe. Første gang jeg har sett Arsenal ha en plan mot et topplag på lenge! KYNISK og bra! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Solid førsteomgang. Virker som Wenger endelig forstår at vi ikke kan spille angrepsfotballen vår mot slike lag, spesielt borte. Tok bare fire-fem år! City får låne ballen mye, men skaper så godt som ingenting. Håper Wenger tar av Ramsey. Var forferdelig i første, og er på gult allerede. Ox bør heve spillet sitt enormt i andre, eller så bør Theo få sjansen. Kjør på! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 0-1 pause. Synes vi gjør en fornuftig omgang, men vi spiller ikke særlig bra. Gir bort ballen veldig ofte. Ramsey og Ox som vel er de største synderne. Ramsey burde helt klart ikke startet. Elendig coaching av Wenger. men men Må si LeCoq og Bellerin står frem. Klarer å kvele en del av City sitt spill. De ser farligst ut på deres høyre kant mot Monreal, så det blir nok utfordringen i andre omgang. Blir veldig fornøyd om vi klarer å hente hjem en U. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå