Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 For hvem og hvorfor? Fordi Arsenal skal tape ekstra mye da? Ozil har vært en bøtte med dritt i et års tid nå. Ingen grunn til å starte ham over Cazorla som har funnet form. Galskap med Bellerin mot angrepsrekka til City. Kommer til å blir totalt rundtspilt på kanten. Håpløst at Ramsey har klippekort og får spille over Rosicky. I likehet med Ozil har Ramsey vært en enorm skuffelse denne sesongen. Fernando og Fernandinho kommer til å ha full kontroll. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Statistikken er ihvertfall ikke på deres side ikveld Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Statistikken er ihvertfall ikke på deres side ikveld Wenger og Manchester har ikke særlig god statistikk, nei. Derfor er det helt utrolig at folk kan tro vi har noen som helst mulighet. Toppen av naivitet spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 1-2 eller 1-1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Droppes virkelig polakken pga sigaretten i dusjen i dette oppgjøret, eller er det dårlig form? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Statistikken er ihvertfall ikke på deres side ikveld Wenger og Manchester har ikke særlig god statistikk, nei. Derfor er det helt utrolig at folk kan tro vi har noen som helst mulighet. Toppen av naivitet spør du meg. Håper du at Arsenal vinner? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Bellerin og Monreal. BELLERIN OG MONREAL. Fy faen, vi kommer til å bli voldtatt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Droppes virkelig polakken pga sigaretten i dusjen i dette oppgjøret, eller er det dårlig form? Kombinasjon av begge tror jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Statistikken er ihvertfall ikke på deres side ikveld Wenger og Manchester har ikke særlig god statistikk, nei. Derfor er det helt utrolig at folk kan tro vi har noen som helst mulighet. Toppen av naivitet spør du meg. Håper du at Arsenal vinner? Ja, men sannsynligheten er 0%. Derfor er det ikke noe vits å si/skrive at jeg tror vi vinner. Jeg håper jo at jeg vinner i lotto, men jeg tror ikke det skjer. Det beste vi kan håpe på er å ikke bli totalt ydmyket, men med det forsvaret og midtbanen vi stiller med i dag så blir det litt som å tro på julenissen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Så ikke på back-rekka engang. Bellaring og Monreal? Er Chambers helt ute av form? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Antar at det har med fart å gjøre. Chambers (som var helt forferdelig mot Soton forøvrig) er omtrent like rask som Mertesacker. Da kunne vi like gjerne stilt med en bøye på backen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Okei. Men da er Bellarin et bedre valg? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Wenger mener vel det da. Bellerin er bøtte defensivt, men OK fremover. Wenger er vel såpass naiv at han tror vi har sjanse til å vinne med gung-ho taktikk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvis vi vinner denne lager vi historie.. Haha. Aguero blir å voldta Kos og Per. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Tier på at en halvskadet Aguero scorer tre. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Coyg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jejeje, COYG. Hold nullen første ti i hvert fall... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Alexis Sánchez vs Pablo Zabaleta. Kan man få en bedre matchup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå