MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Özil skal slite med å få den plassen tilbake om Santi fortsetter formen. Beste kampen i Arsenaltrøye av Cazorla. Jepp, men forhåpentligvis er det bra med konkurranse om den plassen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nei, Ramsey fortsetter å være svak. Når begynte han å spille som Wilshere? Tenker da på all driblinga og 1 touch for mye. Kan ikke huske at han alltid har gjort det. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Synes Coquelin har gjort det ganske så ålreit for oss! Det betyr dessverre at vi ikke får noe ny midtbane i dette vinduet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Synes Coquelin har gjort det ganske så ålreit for oss! Det betyr dessverre at vi ikke får noe ny midtbane i dette vinduet. Wenger har aldri vært på utkikk etter en DM. Han ser hovedsaklig etter en midtstopper. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) http://www.squawka.com/news/why-francis-coquelin-was-arsenals-midfield-lynchpin-in-their-win-over-man-city/277129 Her ligger det et interessant lesestoff om Coq faktisk har ryddet opp midtbanen(LES: tok ut Silva) som gjorde at vi vant idag. Endret 18. januar 2015 av Fox Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Synes Coquelin har gjort det ganske så ålreit for oss! Det betyr dessverre at vi ikke får noe ny midtbane i dette vinduet. Wenger har aldri vært på utkikk etter en DM. Han ser hovedsaklig etter en midtstopper. Nå er det nå heller ikke så vanskelig å se at vi har hatt et sterkt behov for en DM, store deler av sesongen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Tror nok neppe vi handler en DM, med mindre en Wenger virkelig liker plutselig blir tilgjengelig på markedet. Spesielt med tanke på hvordan Le Coq har spillt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Er ikke det jeg ønsker, men hvis tha Coq fortsetter å spille så bra, så klarer jeg å holde ut til sommeren. Jeg må vel holde ut uansett hva, men. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 De første 15 sekundene. Den har jeg ikke hørt før, men fy faen jeg lo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå