Mr. President™ Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sjelden seier mot et topplag for Arsenal. Hva mener du at gikk galt, Benbjo? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Deilig!!! Endelig har du skjønt hvilken taktikk du bruker borte mot et topplag, Wenger! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ufattelig viktig at vi vant denne kampen. Virkelig imponert over Arsenal idag! De leverte når det trengtes mest. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Arsenals forsvarsspillere fortjener mye skryt, dette var litt av en prestasjon. Gratulerer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gratulerer! Knallbra kamp av Arsenal. https://twitter.com/Unique_Footy/status/556869716166602756?s=03 5 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Fy faen for en latterlig herlig seier. I dag stemte alt. Wenger gjorde så og si alt rett, spillerne gjorde det de skulle og dommerne var helt perfekte. Årsbeste fra Wenger, spillerne og dommerne. Cazorla og Le Coq spilte faen meg helt utrolig bra. Herlig! Dette var utrolig viktig og ubeskrivelig digg! 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fytti helvette. Ikke bare slår vi City borte, men vi holder nullen! Enorm forsvarsjobb i dag, selv om vi ikke får til noe angrepsspill fremover. Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hele forsvarsfirern + Coq spilte ekstremt bra. Samtlige var svært god, inkludert Monreal faktisk.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 For en kamp! Utrolig imponert av samtlige mann i dag. Coc, Monreal og Cazorla var store. Deilig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates. Vi har ikke spilt så bra siden vi slo Napoli 2-0 ifjor høst og Norwich 4-1(med Wilshere sitt fantastiske mål). Nå må vi bare kjøre på å vinne de 6 neste kampene. Bør vinne mot Aston Villa, Leicester, Crystal Palace, Everton, QPR og West Ham. Spurs bør også kunne vinnes mot når vi slå sjeikene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Uvirkelig seier! Hadde absolutt ingen forhåpninger i dag, men Wenger og gutta viste meg noe helt annet. Etter 4-5 år har vi endelig begynt å bli kyniske mot slike lag, og det funket. Akkurat slik jeg har sagt nå i alle disse årene. Vi har brutt en barriere nå, og det kan bare gå oppover med oss resten av sesongen. Mange gode prestasjoner i dag, men for meg var Santi den klart beste! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gratulerer! Knallbra kamp av Arsenal. https://twitter.com/Unique_Footy/status/556869716166602756?s=03 Hahah, hva faen Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fytti helvette. Ikke bare slår vi City borte, men vi holder nullen! Enorm forsvarsjobb i dag, selv om vi ikke får til noe angrepsspill fremover. Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates. Og seieren på Allianz arena? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates. Vi har ikke spilt så bra siden vi slo Napoli 2-0 ifjor høst og Norwich 4-1(med Wilshere sitt fantastiske mål). Nå må vi bare kjøre på å vinne de 6 neste kampene. Bør vinne mot Aston Villa, Leicester, Crystal Palace, Everton, QPR og West Ham. Spurs bør også kunne vinnes mot når vi slå sjeikene. Februar ser svært overkommelig ut. Tror ikke vi slår Spurs borte. I fjor var jo siste gang på aldri så lenge. Levet godt med U der dog. Bortekampene mot de bunnlagene blir heller ikke lett, men skal jo kunne vinnes. I den formen Everton har vært i bør vi kunne slå de greit på Emirates, ja Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske. #thumbsdown Da ville de gjort det ingen lag har gjort før (hente igjen 13p på serielederen), de spiller bra, men ikke så bra Tror Chelsea kommer til å rakne med tanke på så lite rotasjon det har i laget... Men 13 poeng kan bli vanskelig Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fytti helvette. Ikke bare slår vi City borte, men vi holder nullen! Enorm forsvarsjobb i dag, selv om vi ikke får til noe angrepsspill fremover. Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates. Og seieren på Allianz arena? Fikk ikke sett den:-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske. #thumbsdown Da ville de gjort det ingen lag har gjort før (hente igjen 13p på serielederen), de spiller bra, men ikke så bra Tror Chelsea kommer til å rakne med tanke på så lite rotasjon det har i laget... Men 13 poeng kan bli vanskelig Er enige i at vi roterer lite, men det betyr jo ikke at vi ikke har mulighet til å rotere mer Men nok om det, det får være til en annen tråd. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Özil skal slite med å få den plassen tilbake om Santi fortsetter formen. Beste kampen i Arsenaltrøye av Cazorla. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hele forsvarsfirern + Coq spilte ekstremt bra. Samtlige var svært god, inkludert Monreal faktisk.. Syntes ikke at Ramsey var særlig god 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå