Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City - Arsenal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvette. Ikke bare slår vi City borte, men vi holder nullen! Enorm forsvarsjobb i dag, selv om vi ikke får til noe angrepsspill fremover.

Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates.

Lenke til kommentar

Denne kampen går inn i topp 3 enkeltkamper jeg husker godt, sammen med FA cup i fjor og seieren mot Barcelona på Emirates.

Vi har ikke spilt så bra siden vi slo Napoli 2-0 ifjor høst og Norwich 4-1(med Wilshere sitt fantastiske mål). Nå må vi bare kjøre på å vinne de 6 neste kampene. Bør vinne mot Aston Villa, Leicester, Crystal Palace, Everton, QPR og West Ham. Spurs bør også kunne vinnes mot når vi slå sjeikene.

Lenke til kommentar

Uvirkelig seier! Hadde absolutt ingen forhåpninger i dag, men Wenger og gutta viste meg noe helt annet. Etter 4-5 år har vi endelig begynt å bli kyniske mot slike lag, og det funket. Akkurat slik jeg har sagt nå i alle disse årene. Vi har brutt en barriere nå, og det kan bare gå oppover med oss resten av sesongen. Mange gode prestasjoner i dag, men for meg var Santi den klart beste!

Lenke til kommentar

Fytti helvette. Ikke bare slår vi City borte, men vi holder nullen! Enorm forsvarsjobb i dag, selv om vi ikke får til noe angrepsspill fremover.

Og seieren på Allianz arena?

Lenke til kommentar

Vi har ikke spilt så bra siden vi slo Napoli 2-0 ifjor høst og Norwich 4-1(med Wilshere sitt fantastiske mål). Nå må vi bare kjøre på å vinne de 6 neste kampene. Bør vinne mot Aston Villa, Leicester, Crystal Palace, Everton, QPR og West Ham. Spurs bør også kunne vinnes mot når vi slå sjeikene.

Februar ser svært overkommelig ut. Tror ikke vi slår Spurs borte. I fjor var jo siste gang på aldri så lenge. Levet godt med U der dog.

Bortekampene mot de bunnlagene blir heller ikke lett, men skal jo kunne vinnes.

I den formen Everton har vært i bør vi kunne slå de greit på Emirates, ja

Lenke til kommentar

Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske.

#thumbsdown

Da ville de gjort det ingen lag har gjort før (hente igjen 13p på serielederen), de spiller bra, men ikke så bra :tease:

Tror Chelsea kommer til å rakne med tanke på så lite rotasjon det har i laget... Men 13 poeng kan bli vanskelig :p

Lenke til kommentar

Og seieren på Allianz arena?

Fikk ikke sett den:-(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske.

#thumbsdown

Da ville de gjort det ingen lag har gjort før (hente igjen 13p på serielederen), de spiller bra, men ikke så bra :tease:

Tror Chelsea kommer til å rakne med tanke på så lite rotasjon det har i laget... Men 13 poeng kan bli vanskelig :p

Er enige i at vi roterer lite, men det betyr jo ikke at vi ikke har mulighet til å rotere mer :)

Men nok om det, det får være til en annen tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...