Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske. #thumbsdown Pleaaaase. Vi er milevis unna. Vi blir nummer fire, at best... Nå, nå.. Var da virkelig ikke denne sesongen jeg sikter til. Sikter til neste og årene etter! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nå, nå.. Var da virkelig ikke denne sesongen jeg sikter til. Sikter til neste og årene etter! Vi er ikke da Liverpool Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Flamini fucker det opp. #CallingIt 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Gode bytter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske. #thumbsdown Da ville de gjort det ingen lag har gjort før (hente igjen 13p på serielederen), de spiller bra, men ikke så bra Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nå, nå.. Var da virkelig ikke denne sesongen jeg sikter til. Sikter til neste og årene etter! Vi er ikke da Liverpool Nei, men ingen lag vinner ligaen hvis de ikke tar poeng mot topplagene. Nå gjør dere nettopp det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gode bytter! Jeg hater sånne bytter. Det har ikke fungert så langt denne sesongen, men City virker tannløse, så det bør gå i dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Bra fangt opp av dommeren. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nå, nå.. Var da virkelig ikke denne sesongen jeg sikter til. Sikter til neste og årene etter! Vi er ikke da Liverpool Nei, men ingen lag vinner ligaen hvis de ikke tar poeng mot topplagene. Nå gjør dere nettopp det. Bare en spøk, Liverpoolsupportere pleier jo å si at de skulle ta ligagullet i neste år. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fy faen, COYG!!!! Hold ut!! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gode bytter! Jeg hater sånne bytter. Det har ikke fungert så langt denne sesongen, men City virker tannløse, så det bør gå i dag. Hadde de byttene vært gjort i det 60. minuttet tror jeg vi hadde sluppet inn. Vi bør greie å safe oss inn nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 KAn Arsenal ikke skyte??? Cazorla hadde en fin åpning der Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Gode bytter! Jeg hater sånne bytter. Det har ikke fungert så langt denne sesongen, men City virker tannløse, så det bør gå i dag. Ramsey så jo helt død ut. Mye bedre å sette inn Flamini enn å sette inn Özil der feks. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 FAAEN så viktig å vinne borte mot City. Håper laget får skikkelig selvtillit! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 For en dag. Eneste som "ødela" helgen var at United vant. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Årsbeste. Vanvittig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå