Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City - Arsenal

Anbefalte innlegg

Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske.

#thumbsdown

Pleaaaase. Vi er milevis unna. Vi blir nummer fire, at best...

Nå, nå.. Var da virkelig ikke denne sesongen jeg sikter til. Sikter til neste og årene etter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Liker ikke dette. Nå som Arsenal faktisk har lært seg å forsvare seg kan de faktisk ta gull også! Har ikke sett de spille så bra som dette på, ja kan faktisk ikke huske.

#thumbsdown

Da ville de gjort det ingen lag har gjort før (hente igjen 13p på serielederen), de spiller bra, men ikke så bra :tease:

Lenke til kommentar

Nå, nå.. Var da virkelig ikke denne sesongen jeg sikter til. Sikter til neste og årene etter!

Vi er ikke da Liverpool ;)

Nei, men ingen lag vinner ligaen hvis de ikke tar poeng mot topplagene. Nå gjør dere nettopp det.

Bare en spøk, Liverpoolsupportere pleier jo å si at de skulle ta ligagullet i neste år. :p

Lenke til kommentar

Gode bytter!

Jeg hater sånne bytter. Det har ikke fungert så langt denne sesongen, men City virker tannløse, så det bør gå i dag.

Hadde de byttene vært gjort i det 60. minuttet tror jeg vi hadde sluppet inn. Vi bør greie å safe oss inn nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...