Corporal Jenkinson Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Manchester City-Arsenal Kampen vises på TV2 Sport Premium/Sky Sports Dommer: Mike Dean... Søndag kl.17 Det er duket for storkamp søndag 18.januar med regjerende seriemestere Manchester City mot regjerende FA cup-vinnere Arsenal klokken 5. Manchester City og Arsenal har allerede spilt to ganger mot hverandre denne sesongen, både i Community Shield og på Emirates i ligaen. Arsenal vant mot et svekket Man City lag 3-0 i Community Shield, mens på Emirates delte de poengene. Manchester City: Manchester City er i veldig bra form, og har ikke tapt i ligaen siden 25.oktober. Har derimot hatt en tendens de siste rundene i å slippe inn enkle og billige mål mot dårligere motstand(2-2 mot Burnley etter å ha ledet 2-0). Det som derimot kan glede Man City-fans er David Silva sitt storspill den siste tiden, og har 4 mål og 2 assist i tillegg til glitrende spill, på sine 5 siste kamper. Skademessig er Man City på bedringens vei, og det er kun Wilfried Boný, Yaya Touré og Samir Nasri samt en tvilsom Džeko som er ute med skade/borte på landslagsoppdrag. Stjernespillerne Agüero og Kompany er tilbake fra skade og begge starter sannsynligvis. Lagoppstilling: Joe Hart Zabaleta-Demichelis-Kompany-Clichy Fernandinho-Fernando Navas-Silva-Milner Agüero Benk: Caballero, Mangala, Sagna, Kolarov, Lampard, Jovetic, Dzeko Arsenal: Arsenal har visst bedring i det siste, og leverte blant de beste kampene de har spilt på veldig lenge sist mot Stoke med, i følge Pellegrini, Premier Leagues beste spiller Sánchez i storform. Tapte mot Southampton på 1.nyttårsdag, men har plukket poeng jevnt og trutt den siste måneden. Sánchez er mannen å passe opp for, og står med imponerende 12 mål og 7 assist denne sesongen. Arsenal er som Man City på bedringens vei i forhold til skader, og Theo Walcott, Aaron Ramsey og Mesut Özil er alle tilbake fra skader og kommer nok til å være involvert. Førstevalg på høyreback Debuchy ble dessverre skadet mot Stoke, og må belage seg med 3 måneder på sidelinjen. Ellers så er Welbeck, Wilshere, Arteta, Diaby og Gnabry alle ute Lagoppstilling: Ospina Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal Ramsey,Coquelin Sánchez, Cazorla, Oxlade-Chamberlain Giroud Benk: Szczesny, Gibbs, Chambers, Flamini, Rosický, Özil, Walcott Endret 18. januar 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Siden majoriteten her inne er negativ som vanlig, lager jeg opprør og sier at det blir borteseier. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 3-1. Satser og håper på seier til City! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 3-1. Satser og håper på seier til City!Ditto Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 100% sikkert at vi blir pisset på. 5-1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Tror vi blir å ta forhåndsregler. Wenger blir nok aldri å glemme tapet mot City forrige sesong og blir sikkert å fokusere mer på å ikke bli ydmyket enda en gang. 2-0 til City. Da er jeg snill.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Kjenner at jeg gleder meg nå! Først og fremst håper jeg på en underholdende kamp, gjerne 4-5 mål, men det er viktig for Man Utd at City stikker av med seieren til slutt. Gøy at Aguero er tilbake. Håper han er frisk nok til å starte kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Kjenner at jeg gleder meg nå! Først og fremst håper jeg på en underholdende kamp, gjerne 4-5 mål, men det er viktig for Man Utd at City stikker av med seieren til slutt. Gøy at Aguero er tilbake. Håper han er frisk nok til å starte kampen. Ja, nei og nei. Endret 18. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sett penga på Arsenal i dag. Easy peasy lemon squeezy. 1-2. Alexis 2x.Tjohei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sett penga på Arsenal i dag. Easy peasy lemon squeezy. 1-2. Alexis 2x. Tjohei. Med dine tippeekspertise i det siste så må du snart nærme deg konkursnivå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sett penga på Arsenal i dag. Easy peasy lemon squeezy. 1-2. Alexis 2x. Tjohei. Snakk om bortkasta penger. Arsenal har ingen mulighet i dag. Blir utklassing Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Tipper Arsenal tar en uhyre sterk borteseier. 0-1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Man City: Hart Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy Fernando, Fernandinho Navas, Silva, Milner Agüero Arsenal: Ospina Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal Ramsey,Coquelin Sánchez, Cazorla, Oxlade-Chamberlain Giroud Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ville heller hatt inn Øzil Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ville heller hatt inn Øzil Hvorfor det? Cazorla har jo spilt ganske bra de siste kampene mens Özil akkurat har kommet tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå