HanDerBorte Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei Jeg har en gammel Canal Digital (Sagem) kabeltv dekoder hvor det er oppgitt 12V/3.5A. Jeg har kjøpt en strømforsyning (volt kan stilles fra 9.5 til 20V) som jeg har stilt på 12V og da er "output current" 4.5A. Jeg har testet dette på dekoderen men jeg lurer på om jeg gjør noe feil med å bruke denne strømforsyningen. Håper noen på dette forumet kan veilede litt om dette. Frank Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det går helt fint. Dekoderen trekker bare så mye strøm den trenger. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Som det blir sagt så lenge spenningen (V) er den samme og strømmen (A) er den samme eller høyere så går det fint. Lenke til kommentar
HanDerBorte Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Ok, greit. Takk for forklaringen! Frank Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det blir jo som å si at du f.ex har en tilhenger på 2 tonn, men bilen kan trekke henger på 3 tonn. Bare sånn for å sette det i perspektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå