Leif Olsson Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Vannsprøyt fra Andfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har du hatt ruskevær? Stilig komposisjon, og så ser jeg lyset begynner å komme igjen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Har du hatt ruskevær? Stilig komposisjon, og så ser jeg lyset begynner å komme igjen. Hei Melvin Takk for " lys " kommentar. Ja " lit " ruskevær då det har vhært masse vind i en uke men ikke noen snø I dag endelig lit stille for vind og masse flott lys då sola er tilbake. Er melt finvær i mange dager så lang tur imorra med Nikonen God helg !!!! Med hilsen Nikon Man Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har du hatt ruskevær? Stilig komposisjon, og så ser jeg lyset begynner å komme igjen. Hei Melvin Takk for " lys " kommentar. Ja " lit " ruskevær då det har vhært masse vind i en uke men ikke noen snø I dag endelig lit stille for vind og masse flott lys då sola er tilbake. Er melt finvær i mange dager så lang tur imorra med Nikonen God helg !!!! Med hilsen Nikon Man Leif God tur med mange motiv for Nikonen. og god helg Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Har du hatt ruskevær? Stilig komposisjon, og så ser jeg lyset begynner å komme igjen. Hei Melvin Takk for " lys " kommentar. Ja " lit " ruskevær då det har vhært masse vind i en uke men ikke noen snø I dag endelig lit stille for vind og masse flott lys då sola er tilbake. Er melt finvær i mange dager så lang tur imorra med Nikonen God helg !!!! Med hilsen Nikon Man Leif God tur med mange motiv for Nikonen. og god helg Takk takk!!!!!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nesten som Karmøy-vær ... flotte farger du har fanget Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Nesten som Karmøy-vær ... flotte farger du har fanget Takk takk Torhild God søndag !!!!! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg