Espp Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Underholdene kamp om ikke annet, hadde vært kjekkere om Costa ikke ødela all sans for Chelsea sin gode fotball men man kan ikke få alt i livet. Nå kan du bare slutte. Trollingen (eventuelt sytingen) din begynner å bli irriterende. På tide å stoppe mens leken er god. 8 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Chelsea supportere vettu. Liverpool skulle hatt alle utvist, mens Costa som skulle ha vært utvist to ganger allerede han nevnes ikke. Haha. Her lager vi våre egne innlegg i hodet ser det ut til. 6 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Skulle heller sett Lallana i stedet for Balotelli. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Underholdene kamp om ikke annet, hadde vært kjekkere om Costa ikke ødela all sans for Chelsea sin gode fotball men man kan ikke få alt i livet. Du trenger bare å se tilbake til når du sa at du gav faen i alt det Suarez gjorde så lenge han scoret for Liverpool vettu. 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Courtois har like lange armer som Sterling har bein Det er jo sant, faktisk. Ser ut som om Chelsea kommer til å hale dette i land. De trenger jo bare å ikke slippe inn mål. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Dette ender opp i ekstraomganger. Ikke bra når vi møter City til helgen. Endret 27. januar 2015 av Mos Def Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ballkontrollen til Coutinho er helt rå. Flott pasning med hælen av Balotelli også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Chelsea vinner vel på bortemål hvis resultatet holder seg til 120 min? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Courtois har like lange armer som Sterling har bein Det er jo sant, faktisk. Ser ut som om Chelsea kommer til å hale dette i land. De trenger jo bare å ikke slippe inn mål. Stemmer ikke. Bortemålsregelen gjelder ikke her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Chelsea vinner vel på bortemål hvis resultatet holder seg til 120 min? Yes mam. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 la inn riktig bilde over. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Courtois har like lange armer som Sterling har bein Det er jo sant, faktisk. Ser ut som om Chelsea kommer til å hale dette i land. De trenger jo bare å ikke slippe inn mål. Stemmer ikke. Bortemålsregelen gjelder ikke her. Den gjør det etter 120 minutter. Bare 1-1 som kan redde straffekonk. Endret 27. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 urk for et valg, må slå tidligere Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det holder vel med kun 90 min, vel? At de vinner ved 90 mener jeg. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Courtois har like lange armer som Sterling har bein Det er jo sant, faktisk. Ser ut som om Chelsea kommer til å hale dette i land. De trenger jo bare å ikke slippe inn mål. Stemmer ikke. Bortemålsregelen gjelder ikke her. Den gjør det etter 120 minutter. Bare 1-1 som kan redde straffekonk. My bad E: ble dobbelsitat Endret 27. januar 2015 av Myra- Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Går det til straffe (noe jeg tviler på, chelsea holder nok nullen ut ekstratid) så vinner de nok der også. Keeperen dies er vel den nest beste i england (etter De Gea). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Altfor mange tullete ballmist igjen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det holder vel med kun 90 min, vel? At de vinner ved 90 mener jeg. Nei, ekstratid. Hvis det forsatt er 0-0 vinner Chelsea. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvor er han spilleren som scoret mot Chelsea to ganger i CL her for noen år siden? Har helt glemt navnet hans (de kjøpte han her for et år ca siden?). Salam?. Husker ikke. På utlån? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Leste meg opp på reglementet nå. Dette var jeg ikke klar over. Er dette unikt for ligacupen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå