ProphetSe7en Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Slett med evige nettsider som åpnet seg om maste om feil på maskinen. Kjørte en runde med malwarebytes og satt det den fant i karantene, og når får jeg ikke åpnet en eneste nettside. Maskinen er på nett, får tilkobling via teamviewer og andre programmer, men ingen av nettleserne vil virke. Lenke til kommentar
Lefsehatt1 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Hmm har du prøvd å skru av alt av tjenester du ikke bruker,og deretter skrur av alle unøvendige programmer før du prøver nettleserne? Endret 17. januar 2015 av Lefsehatt1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Alt virket som det skulle helt til jeg lot malwarebytes kjøre og sette i karantene. Den rensket godt opp med andre ord, noe jeg synes er litt merkelig siden dette er en stuepc som stort sett kun brukes til å se filmer/serier, men likevel var den godt angrepet. Så tydelig at windows 8 sin innebygde antivirus ikke helt gjør som den skal, eventuelt at jeg trenger noe tileggsbeskytelse på den. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Malware er ikke det samme som virus. Avinstaller en av nettleserne og installer den på nytt for å se om du kommer på nett. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Fant ut hva problemet var. Av en eller annen grunn var det krysset av for proxy under instillinger, fjernet dette og det virket. Hvorfor og hvordan det ble slik aner jeg ikke, men det virker nå igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå