Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det at jeg ikke sitter bak skjermen min og svetter mens jeg taster løs for å argumentere mot noen som ikke gidder å diskutere hva men engang prater om men heller vil angripe min karakter for å vinne diskusjonen, gjør meg sosial inkompetent? Du kan virkelig ikke være så overrasket over at du ikke får mer oppmerksomhet. Du starter med ordet bærsj. Hvordan skal man møte slikt? Beklager om jeg såret deg, ikke meningen. Oppmerksomhet får vel jeg mer en nok av, men om du avviser meg så blir det trist. Ikke så amper vennen, vi er da ofte enige i mange diskusjoner. Og som du ser så er TS et troll. For du har vel lest hva fyren skriver. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Du blir hva du spiser eller noe sånt. Hva folk velger å spise hjemme på sitt eget kjøkken er da knekkende likegyldig? Svin spiser man ikke, selvom man er muslim eller ikke. BACON Du har ikke levd før du har smakt det 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Svin spiser man ikke, selvom man er muslim eller ikke.Jeg spiser det jeg selv vil. Ellers takk. Hva som er sunt eller ei er helt på siden. Alt med måte. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Angående kvinner... Vil du være med ei dame som er trofast mot deg fordi hun selv ønsker det, eller fordi hun ikke har noe valg? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har makt over dama mi, så hun kan ikke gjøre hva hun vil. Det kan dama di forresten. Derfor har hun stor mulighet til å være utro ofte. Men jeg er ikke for slike straffer som dette, hvis etniske norske kvinner er utro. Hva mener du? Ingen muslimer vil skrive dette du her påstår du har. Det er slikt muslimer vil unngå å snakke om. Derfor er du nok ikke den du gjerne vil fremstille deg som. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Svin spiser man ikke, selvom man er muslim eller ikke.Jeg spiser det jeg selv vil. Ellers takk. Hva som er sunt eller ei er helt på siden. Alt med måte. Jeg bestemmer ikke over deg. Du spiser selv hva du vil. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det at jeg ikke sitter bak skjermen min og svetter mens jeg taster løs for å argumentere mot noen som ikke gidder å diskutere hva men engang prater om men heller vil angripe min karakter for å vinne diskusjonen, gjør meg sosial inkompetent? Du kan virkelig ikke være så overrasket over at du ikke får mer oppmerksomhet. Du starter med ordet bærsj. Hvordan skal man møte slikt? Beklager om jeg såret deg, ikke meningen. Oppmerksomhet får vel jeg mer en nok av, men om du avviser meg så blir det trist. Ikke så amper vennen, vi er da ofte enige i mange diskusjoner. Og som du ser så er TS et troll. For du har vel lest hva fyren skriver. Bæsjen var ett komedisk innslag i en ellers veldig seriøs diskusjon, for ingen uansett overbevisning burde tvangsfores ting de ikke vil ha. Ikke burde det ha så mye å si på hvordan de er som mennesker heller (bortsett fra veganere, de er litt spesielle). Jeg har møtt vennlige, snille muslimer og rasistiske drittsekker av noen nordmenn, og vice versa. Kjæresten min liker IKKE bacon eller svin overhodet, han må jo være en ekstem muslim som burde holdes unna norge for alltid? (han er fra en kristen familie btw, så han er IKKE muslim!) 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det at jeg ikke sitter bak skjermen min og svetter mens jeg taster løs for å argumentere mot noen som ikke gidder å diskutere hva men engang prater om men heller vil angripe min karakter for å vinne diskusjonen, gjør meg sosial inkompetent? Du kan virkelig ikke være så overrasket over at du ikke får mer oppmerksomhet. Du starter med ordet bærsj. Hvordan skal man møte slikt? Beklager om jeg såret deg, ikke meningen. Oppmerksomhet får vel jeg mer en nok av, men om du avviser meg så blir det trist. Ikke så amper vennen, vi er da ofte enige i mange diskusjoner. Og som du ser så er TS et troll. For du har vel lest hva fyren skriver. Bæsjen var ett komedisk innslag i en ellers veldig seriøs diskusjon, for ingen uansett overbevisning burde tvangsfores ting de ikke vil ha. Ikke burde det ha så mye å si på hvordan de er som mennesker heller (bortsett fra veganere, de er litt spesielle). Jeg har møtt vennlige, snille muslimer og rasistiske drittsekker av noen nordmenn, og vice versa. Kjæresten min liker IKKE bacon eller svin overhodet, han må jo være en ekstem muslim som burde holdes unna norge for alltid? (han er fra en kristen familie btw, så han er IKKE muslim!) Vi er igjen enig her vi. Jeg vil ikke tvangsfore noen. Det jeg mener. Man kommer ikke inn et sted og forlanger, da lar man vær å spise. Så mulig vi misforsto hverandre, beklager så mye Frue. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg tror deg ikke når du påstår at det er et fett for deg hvem du møter som saksbehandler på NAV. Hva du tror er ditt problem, ikke mitt. Men rent anekdotisk er det slik at den i mine øyne mest velvillige saksbehandleren jeg hadde i virkeligheten holdt på å kjøre saken min i grøften. Førsteinntrykket lyver, det erfarer man gang på gang i verden. Geir 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg tror deg ikke når du påstår at det er et fett for deg hvem du møter som saksbehandler på NAV. Hva du tror er ditt problem, ikke mitt. Men rent anekdotisk er det slik at den i mine øyne mest velvillige saksbehandleren jeg hadde i virkeligheten holdt på å kjøre saken min i grøften. Førsteinntrykket lyver, det erfarer man gang på gang i verden. Geir Vel, mulig Geir vi er mer like i virkeligheten en jeg ville trodd. Jeg tror du forstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå