[ergo] Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Jeg lastet ned Prime95 for ble anbefalt dette for å skjekke stabilitet ved overklokking. Så skulle jeg kjøre en torture test og ser 4 alternativer: - Small FFT's - In-Place large FFT's - Blend - Custom Hvem skal jeg bruke? Og hvis Custom, hvordan innstillinger..? Se sigg for spec. mvh: ergo Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hjelp! Please! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Custom... der setter du den til å kjøre konstant... Ta og kjør med 128MB. det er mer enn nok. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Pleier kjøre den med - In-Place large FFT's for å få max varme.. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hvor lenge burde jeg kjøre for å vite om systemet er stabilt? mvh ergo! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Når jeg klokker pleier jeg kjøre i ca 30min.. så når jeg har funnet makz stabile hastighet så kjører jeg prime i 1døgn.. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hvordan kan du være helt sikker på at maskinen er stabil? Jeg pleier å kjøre prime på custom , med 128mb minnebruk i ca.30min, er det nokk? mvh ergo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå