Dr.Geek Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Ville bare advare mot og dele mine erfaringer om bilforhandler/verksted skotvedt som holder til på ensjø. Jeg kjøpte en bruktbil der januar 2014 med 12 måneders garanti. Etter noen måneder var bakre vindusvisker ute av funksjon. De trengte 4(!) timeavtaler for å få fikset problemer, noe som er veldig kjedelig for meg som må kjøre inn til Oslo før jobb for å levere bilen. Marerittet bare fortsatte. Hvis det var noe feil med bilen trengte de 2-3 timeavtaler for å finne problemet og ved reperasjon oppsto det nye feil/defekter som da igjen måtte fikses. Da mekanikern hadde prøvd å finne feilen med vindusviskeren, virket etter jeg fikk tilbake bilen halve elektriske anlegget ikke lenger, samt lydhorn. EU kontroll som verkstedet skulle dekke + evt. feil (sto i kontrakten) De fant 2 feil som de fiksa. Alt annet var i orden sa de. Noen uker etter var jeg hos et annet verksted for å skifte lyspære. De sa at det er noen ulyder hos bilen grunnet en feil med stabilisatorene, noe som ikke ville bli godkjent under en EU kontroll. Jeg gikk tilbake til skodtvedt som da liksom fiksa dette. Liksom. Bare 1-2 måneder senere rett etter at garantien gikk ut, kom ulydene tilbake. En diagnose hos et annet verksted kom til at det er noe feil med støtdempere, en reperasjon ville koste 9000kr. Støtdempere sjekkes på EU kontroll. Ikke bare utfører de reperasjoner svært dårlig, det er vanskelig å få bestillt time. Forhandleren jeg kjøpte bilen fra, svarte på mange av mine mail med: "FYI." Etter at jeg klagde på ham ringte han meg og ba om unskyld og sa: Dette betyr "for your information" Oppsummert. Ikke kjøp bruktbil hos skotvedt ensjø. De er etter mine erfaringer veldig dårlig på kundeservice og deres verksted for bruktbil anser jeg som lite kompetent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå