ClarkGable Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Kunne trengt noen tips til gode spill på PS3, som kan spilles 2 Player. Spill jeg har, som er blitt brukt mye er -Fifa -WRC (Ps2). Til bilspill er det splitscreen som gjelder. Formel-1 kan fungere, hvis banene ikke er for monotone. - Diverse OL/sportsspill. Spill av type Warhawk kan være kult, hvis noen vet om noe lignende. Goldeneye, Nintendo 64 lignende spill er bra, hvis det finnes. Har erfaring fra Day Of Defeat på pc, så liker first shooter. Jeg vet at produsenten har satset mest på online spill, men det kan jo hende det er noen skjulte perler ute der. Edit: ble Grand Turismo 6. Endret 27. april 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Ultra Street Fighter IV og et eller annet Worms-spill (er litt usikker på hva som er det nyeste for tiden). 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Synes coop på modern warfare 2 og 3 holder seg veldig godt. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Slåss spill går an ja. Så er det mye coop skytespill ser det ut til. Nå fant jeg GoldenEye Reloaded også. Splitscreen Online/couch. https://www.youtube.com/watch?v=KGejqUp8lE8 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Sportspill, f.eks NBA, NHL, NFL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå