Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er en DHCP server ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda... men 88 andre personer har lest den tråden til nå... så det må jo være en del andre som lurte også da... ser ikke noe problem med og stille slike spørsmål så lenge topicen var såpass klar som den var her... du kan jo la være og lese den hvis det irriterer så mye

Lenke til kommentar
joda... men 88 andre personer har lest den tråden til nå... så det må jo være en del andre som lurte også da... ser ikke noe problem med og stille slike spørsmål så lenge topicen var såpass klar som den var her... du kan jo la være og lese den hvis det irriterer så mye

Kanskje det var 80 irriterte personer som skulle til å svare..?? :lol:

Lenke til kommentar

Poenget er at vi får en diskusjon rundt temaer som man faktisk ikke kan finne svar på på egenhånd, og som det faktisk er vits å diskutere. Hvor mange ganger skal vi svare på f.eks. hvorfor folk får sorthvitt bilde på tv ved tv-ut bruk? Vi har svart 2000 ganger allerede, skal vi svare 10.000 til?

Trådstarteren kunne fått svar på sitt spørsmål i løpet av 20-35 sekunder hvis han hadde giddet å søke, men i dette tilfellet måtte han vente 6-7 timer på et fullt svar med forklaring/linker.

Lenke til kommentar

Altså.. Jeg ser ikke problemet med at jeg spurte her.. Det er et forum, hvor du kan spør om ting du lurer på.. Og forhåpentligvis få svar. Og til de som irriterer seg så forferdelig mye over at jeg spurte og til og med måtte si at de irriterte seg.. Hvor gikk dere inn på denne meldingen ?

Lenke til kommentar
Altså.. Jeg ser ikke problemet med at jeg spurte her.. Det er et forum, hvor du kan spør om ting du lurer på.. Og forhåpentligvis få svar. Og til de som irriterer seg så forferdelig mye over at jeg spurte og til og med måtte si at de irriterte seg.. Hvor gikk dere inn på denne meldingen ?

Når man spør så simple spørsmål uten å finne svaret selv, så antar mange brukere automatisk at man har med en nybegynner innen www å gjøre. Da prøver man selvfølgelig å hjelpe med henvisninger til Google osv. (beste WWW side ever).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...