Gå til innhold

Hjelp til å finne riktig skrive maskin

Anbefalte innlegg

hei dere. jeg har prøvd å undersøke litt om skrive maskiner, men det er vanskelig å skjønne de forskjellige typene. jeg kommer ikke til å skrive ut mye. kanskje 10 ganger i måned eller mindre. men jeg trenger at den har wi-fi, kan kopiere og svart og hvitt farge. hadde kanskje vært fint om jeg kunne skrive ut bilder med farger. Jeg kommer ikke til å skrive ut mye bilder, maks 5 bilder i måneden . skal jeg da ha blekk eller laser skriver? Åssen skriver trenger jeg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrive maskin skrives slik: skrivemaskin. Jeg tror du mener en skriver, eller printer, som er det engelske ordet og gjerne også brukes om det produktet.

Valget mellom blekk eller laser er egentlig valget mellom høy eller lav kvalitet på bilder du skriver ut. Blekk er uten tvil best til bilder, men er også en god del dyrere i bruk, naturlig nok. Laser gir deg lavere bildekvalitet, men til en billigere pris. For utskrift av tekst er laser et hakk bedre, først og fremst på grunn av lavere driftspris.

Hva som er behovet ditt får du selv finne ut av, men hvis bildene du skriver ut skal henges på vegg eller settes inn i et album eller noe sånt, så vil jeg nok anbefale deg blekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...