slapshot Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen kompiser spiller CS via Steam, så lastet det ned idag. Men ingen av oss klarer finne hverandre der. Når jeg eller de søker opp rett brukernavn kommer denne beskjeden: There are no users that match your search Hva gjør jeg feil? Andre tilfeldige brukere dukker opp når jeg søker.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Be fyren skrive en post inne på CS forumet på Steam, da er det bare til å klikke på nicke hans og du kommer inn på profilen hans. Så velger du "Add friend" eller hva det står oppe til høyre. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 brukernavnet man skriver inn ved innlogging på Steam og hva man kaller seg i Steam kan være 2 forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har du dere en begrenset profil? Man må kjøpe et spill for å kunne søke opp hverandre. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 det går ann å finne hverandre uten å kjøpe spill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Åpne opp Steam. Gå til din profil. (Show Profile, oppe til høyre) Høyreklikk på bakgrunnen og velg Copy Page URL. Send lenken til kompisene dine. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 En annen mulighet er å legge vennene inn gjennom deres e-post adresse som de bruker på Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå