AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei! Et spørsmål til gutta her inne.. foretrekker dere bad or good girls? Bad girl: har en attitude, ikke redd for å si meningen sin, kan være småfrekk/KOmme med raske replikker, røyker kanskje weed en gang i ny og ned - men hun er et godt menneske Good girl: drikker lite, gjør aldri noe impulsivt, lever rimelig streit, litt kjedelig til tider, kanskje sjenert - men hun er omtenksom osvosv Begrunn gjerne svaret Anonymous poster hash: ea7d8...25d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Stilleste vann har dypeste grunn. Anonymous poster hash: e29ab...47e 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 16. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2015 Slemme piker. For de kan man straffe. 11 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vil gjerne ha litt av begge leirer. Ikke redd for å si sin mening og også omtenksom er to ting jeg liker ved ei jente 2 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei! Et spørsmål til gutta her inne.. foretrekker dere bad or good girls? Bad girl: har en attitude, ikke redd for å si meningen sin, kan være småfrekk/KOmme med raske replikker, røyker kanskje weed en gang i ny og ned - men hun er et godt menneske Good girl: drikker lite, gjør aldri noe impulsivt, lever rimelig streit, litt kjedelig til tider, kanskje sjenert - men hun er omtenksom osvosv Begrunn gjerne svaret Anonymous poster hash: ea7d8...25d Stemmer helt klart for good girl. Trenger jo ikke drikke lite, men ser helst at jenta oppfører seg på fylla. Ikke blir helt kake og har en drøss med ONS. Småfrekk&rask i replikkene er også bare morsomt egentlig.. men alt som har med røyking å gjøre er "no go" for min del. Greit utseende (gjerne med et fint smil), humor, selvironi, aktiv, omtenksom.. Gjør ikke noe om hun er sjenert. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Altså "good girl" er av den rolige typen, mens "bad girl" er den som søker spenning hele tiden? Jeg er jo så drittkjedelig som en kan bli, gjett hva som passer meg best. 1 Lenke til kommentar
Lefsehatt Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) En blanding kanskje, en som liker å finne på alt mulig. Samtidig trofast og at man kan stole på hverandre. Endret 16. januar 2015 av Lefsehatt Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Slemme piker. For de kan man straffe. Litt ris på rumpa, slik at den blir rød og fin. Grise jenter trenger det 1 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Foretrekker en jente som ikke trenger å gjøre seg til på noen måte... 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Good girl. Men det er nok fordi jeg passer beskrivelsen selv. I hvert fall delvis. Jeg er nok ikke sjenert. Men ikke drikker jeg alkohol, ikke er jeg noe utpreget partymenneske, og jeg kan nok framstå som kjedelig for folk som bare lytter på dubstep-musikk og drømmer om aya napa. 1 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Ser jo ofte disse to forskjellene på fester, det er ikke tvil for min del. Good girl Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det er egentlig fullstendig irrelevant. Det vesentlige for min del er at hun er pen, vil ha meg, og at vi har ting til felles. Om hun har piercing i nesa eller baker muffins hver fredag spiller liten rolle. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kommer helt anpå hva jeg er ute etter! Et knull? Da kommer de langt med utseende, men det er selvfølgelig lettere å lure med seg bad girls hjem! For noe mer permanent, så er en god blanding av de å foretrekke! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kommer helt anpå hva jeg er ute etter! Et knull? Da kommer de langt med utseende, men det er selvfølgelig lettere å lure med seg bad girls hjem! For noe mer permanent, så er en god blanding av de å foretrekke! Bad girls er ofte langt bedre i senga også. De vet å bruke det de har. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Stilleste vann har dypeste grunn. Anonymous poster hash: e29ab...47e Dette. Good girl definitivt. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Spiller ingen rolle Hull er hull 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Spiller ingen rolle Hull er hull Ost er ost. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Ost er ost. Ja, fitte på grisen også Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel quotepyramide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå