sommer87 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Eg har kjøpt Samsung galant tab 4. Kjøpte med hdmi adapter. Trudde då at det var enkelt å ta den hdmi kabelen som eg Før brukte i datan over i adapteren og inn i nettbrett eg. Hdmi 2 på tv som bruka å komme opp på datan reagere Ikkje. Kan gjer eg feil? Endret 16. januar 2015 av sommer87 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Kommer ikke satan opp, så får du prøven en annen! Men fra spøk til alvor: Sikker på at det går an? Har du link til adapteren du kjøpte? Elkjøp skriver på sine sider, under spørsmål og svar: Tab 4 støtter dessverre ikke MHL eller USB --> HDMI, så jeg har ingen gode tips eller anbefalinger for overføring på ting som ikke støtter Chromecasting på Tab 4 dessverre nei. Endret 16. januar 2015 av Zash 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Prøv å sett noen stearinlys opp i et pentagram og tenn på dem. Da kommer Satan, skal du se. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Må ofte også koble til en strøm kilde også (laderen inn i adapteren), samt ha riktig adapter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Her står det jo: Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T53x): NOT MHL COMPATIBLE Samsung Galaxy Tab 4 8.0 (SM-T33x): NOT MHL COMPATIBLE Samsung Galaxy Tab 4 7.0 (SM-T23x): NOT MHL COMPATIBLE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå