DaddyDrunk Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei, Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men jeg er på utkikk etter en HDMI screen recorder. Jeg tenkte å gå til innkjøp av et i morgen, så postet denne under data og her siden jeg regner med at folk her har litt peiling. Jeg har sett litt på denne: http://www.spaceworl...=0&prodid=61336 Jeg spiller wow og raider, så jeg planlegger å kjøpe meg en ekstern screen recorder. Men jeg har noen spørsmål om hva som lønner seg og ikke. - Jeg vurderer dette da jeg regner med at det ikke ødelegger noe for ytelsen min mens jeg spiller? - Hvordan fungerer det med å lagre gameplayen jeg recorder på en HDD disk og ikke min SDD disk? - Krever det veldig mye setup etc for å få det til å funke? Hvis dere har noen gode forslag rundt denne prisen så setter jeg pris på det. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Har du et Nvidia skjermkort som støtter shadowplay (google it) så er det et supert alternativ - gratis. Enkelt i bruk - krever svært lite ressurser. Endret 16. januar 2015 av Killswitch Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har nok dessverre et AMD kort Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Hmm har lest litt rundt og har jeg forstått det riktig at skjermen jeg spiller på vil ha omtrent 50ms delay? Og at uansett om jeg bruker et capture vil det bruke mye ressurser og kanskje føre til fps drop? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har den gamle versjonen, og det er bare plug-and-play. Null stress! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg ville nå ha prøvd ut andre programmet før jeg brukte så mye penger på en ekstern opptaker. Har du en bra pc så vil du ikke merke så mye av å ta opp i Fraps. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Supert. 1500 kroner er ikke et problem for meg. Også godt å vite at den kan brukes på PS4,alltid godt å ha bevis når jeg knuser kompiser i FIFA Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kan man skru av HDCP på PS4? Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Jepp, mente du kunne det i instillingene Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Var det jeg trodde, men var usikker på om de hadde fått implementert det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå