oyvind52 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har et problem med reaplay I mitt rfactor, når jeg starter reaplay crasjer spillet, og jeg får denne meldingen vcr.3062375485.tmp Dette gjelder kun VRX modden, alle andre installasjoner fungerer, noen som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Sannsynligvis en bug med akkurat den modden. Er det snakk om rfactor 1 eller 2? Lenke til kommentar
oyvind52 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Det er rfactor1 , men det er ingen bug, har snakket med flere som ikke har dette problemet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Å de har akkurat identisk data som deg, med akkurat det samme installert? Det er nok en bug på din maskinvare. Lenke til kommentar
oyvind52 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 ok, hva kan jeg gjøre eller hvordan kan jeg finne ut av det ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Du kan prøve å avinstallere rfactor og alt som hører til, og installere det på nytt. Anbefaler deg å kjøpe rfactor 2 forresten. Vesentlig bedre enn det første. Lenke til kommentar
oyvind52 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Det har jeg testet, jeg har flere innstallasjoner av rfactor 1 der virker alt ok, så det er kun I denne innstallen dette problemet er, når det gjelder rf2 så har jeg hatt det lenge, men det er et mye dårligere spill enn rf1 di stor internasjonale ligaene kjører stort sett rf1, og jeg selv skal arrangere en rallycross serie som starter på søndag, da hadde det vært greit og hatt reaplay som funka Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hmm, Øivind, har du prøvd å spørre hos RLN (om noen fortsatt er på den siden).Men ordnet du en ny innstall for VRX-modden? I såfall sjekk innstillingene for repriser, Om de er like som andre installer av spillet - så prøv med 1 og 1 bil, og forskjellige biler, om det ikke er noe forskjell, bytt bane.Det er en eller annen midlertidig fil som f'er opp alt. Jeg har ikke prøvd VRX-modden nok til å ha brydd meg noe om å sjekke repriser, men vet jeg fikk feilmelding på en bil en gang, så spillet krasjet. Husker selvfølgelig ikke hvilken bil det var i farta.Ellers så begynner rF2 og ta seg opp litt, Men det har ett stykke igjen til det blir finpolert som f.eks rF1 og GSC! Lenke til kommentar
oyvind52 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Hei Jeg har spurt en av gutta fra RLN som jeg har på FB, han kunne ikke hjelpe di andre er mer eller mindere borte derfra Ja, jeg har en ren rf install for VRX modden, reprise innstillinger er akkurat di same som I di andre innstallene, jeg har også sjekket I PLr filene og di ser like ut, derfor er dette så merklig , jeg har snakket med flere som kjører denne modden uten det problemet. Jeg prøvde også og legge modden sammens med en annen modd I en annen install, da funker reaplay fra den andre modden, men ikke vrx, Hm Ja, rf2 vet jeg har blitt bedere, men min pc er ikke god nok til og kjøre den syntes jeg, kjørte noen race hos RLN med den Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hmm, nei, da vet ikke jeg. Dette skjer uansett bil og bane også? Lenke til kommentar
oyvind52 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har ikke testet alle bilene, men må kanskje prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå