Protoss Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Men hvilken???Asus Rog G751JY https://www.komplett.no/asus-g751jy-173-full-hd/824705#!tab:reviews eller Alienware 18" http://www.dell.com/no/p/alienware-18/pd?ref=PD_OC Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Alienware 18 er stor og tung, veier ca 7 kg tror jeg, har eldre skjermkort, men dog 2 av dem. Knakjs elitt overpriset, men Dell har en veldig god service. Har selv hatt 2 Dell laptoper og aldri opplevd bedre service. Asus G751JY er lettere, kanskje bedre kjøling på den, ikke så dyr, nyere skjermkort, SSD. Men ellers så kan jeg ikke si så mye om den. Men er det snakk om en laptop du skal ha med deg rundt omkring, tror jeg du bør satse på Asus sin laptop. Edit: Den laptopen jeg har nå som er basert på Clevo 370SM har 2 x GTX 880M, 16 GB RAM pluss 4 SSD'er. Veier ca 4,5 kg og er så langt stor fornøyd med den selv om kvaliteten ikke er i nærheten av Alienware M17x som jeg hadde for. Men klager ikke, den drar de fleste spill som bare det. Endret 16. januar 2015 av Chavalito Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg kjøpte selv en Asus G751JT som har GTX970 skjermkort fra expert sitt helge tilbud, og er kanon fornøyd med denne pcen. Fantastisk å kunne spille uten å høre øredøvende viftesus fra pc. Blåser kun svakt ved tung belastning. Temperaturene ligger rundt 70-75 grader ved Battlefield 4 på high. Den er til og med stillere enn alle stasjonære jeg har hatt. Kjapp i oppstarten er den også takket være SSD disken. Har byttet ut den ene ekstra HDDen med en SSD til å ha spill på da for enda kjappere loading. Endret 16. januar 2015 av eQuipleNz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå