Zeph Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Eg har brukt Outlook Express i lengre tid uten problemer, men i det siste har den tendenser til å slette bulk mail folderen (spam mappa) heilt av seg sjølv. Eg trur det er virus på gang, men eg er lei av outlook, er ein del småproblemer som eg ikkje liker. Har noken eit program som ligner på Outlook, men som er sikrere og bedre? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det finnes flere emailprogrammer som gjør samme jobben som OE, og flere av de er gratis. Eudora Light er en gammel traver som fortsatt gjør en god jobb, og Pegasus Mail har fått god omtale. Disse og flere alternativ finner du på denne linken. Hvis du også bruker OE til news/Usenet, så finner du flere alternativ på denne linken. Til rene tekstgrupper anbefaler jeg Forte Free Agent. For binærgrupper som bruker yenc, så vet jeg ikke hvilken som er best. Hvis du er villig til å betale US$29, så har Forte en full versjon av Agent som også kan brukes til email. Har ikke selv testet emailfunksjonen til Agent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå