sussss Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Afslappet kanin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Koselig oppstilling, koselig kanin. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Her tenkte jeg både kan inn og ut - he he. Artig oppsyn på'n sånn rett forfra. Ser neimen ikke ut som'n liker seg som fotomodell. Men det er nå en gang slik at kjæledyr stort sett må finne seg i eierens påfunn. Like blank i øya som jeg kanskje blir utpå kvelden - er fredag vettu. Men jeg får kanskje noe mer sløret blikk? Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg synes den ser litt grim ut, og det gjør bildet bemerkelsesverdig for meg. :-) Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Synes det var et fint bilde og passende dof og behagelige farger. Har sett det før og synes ørene mangler ,men er nok der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg