Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Tilbakeblikk på gamle gode tider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Flott tilbakeblikk dette her:-) likte fargeversjonen best her. Redskaper for det meste her:-) Litt morsomt og tenke tilbake på de gamle gode leksikonene som utvidet vår viten før internett tok over. Eneste litt forstyrrende element her, er en Nikon i høyre bildekant..... Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hyggelig tilbakeblikk i pen oppstilling..litt usikker (og nyskjerrig) på antenna som stikker inn fra høyre. Er vel mest nostalgisk i s/hv versjonen, men freshere i farger God Helg! Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Flott tilbakeblikk dette her:-) likte fargeversjonen best her. Redskaper for det meste her:-) Litt morsomt og tenke tilbake på de gamle gode leksikonene som utvidet vår viten før internett tok over. Eneste litt forstyrrende element her, er en Nikon i høyre bildekant..... Takk for svaret Pentaxen. Nikon apparatet. Tok det med fordi det skal være første versjon Nikon kom med i kompaktklassen, og det er jo også litt nostalgi. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Hyggelig tilbakeblikk i pen oppstilling..litt usikker (og nyskjerrig) på antenna som stikker inn fra høyre. Er vel mest nostalgisk i s/hv versjonen, men freshere i farger God Helg! Mvh Oddmund Hei Oddmund ! Nei dette er ikke en antenne, med en del som holder hyllene oppe i en en gammel veggseksjon (som nesten er nostalgisk i seg selv) Meningen er at det skal være "gammelt" alt sammen. Skj Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fin historisk komposisjon det her. Vi hadde også sånn bokhylle når jeg vokste opp Like versjonen s/h best, men du burte tatt av objektivlokket på Pentaxen...... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Fin historisk komposisjon det her. Vi hadde også sånn bokhylle når jeg vokste opp Like versjonen s/h best, men du burte tatt av objektivlokket på Pentaxen...... Du har helt rett, en liten nybegynnertabbe av meg det der. Ser seg blind på ting, fint at du kommenterer det .Rolf Magne. Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fin opsætning her..der er jo gang i din dejlige hobby...vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Skulle jeg velge fritt her så blir det nok den med kork på toppen under forutsetning av at det er no' nedi der. Men vanskelig å velge mellom versjoner da farger og svarthvit liksom blir to helt forskjellige bilder. Liker best beskjæringen oppe på svarthvit'n. Kan jo nevne at også jeg hadde en pentax-periode en gang på søtti eller åttitallet. Men nå har det vær Canon for alle penga i mange år og der blir jeg nok. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Fin opsætning her..der er jo gang i din dejlige hobby...vh Suss Tusen takk for din hyggelige kommentar Suss Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Skulle jeg velge fritt her så blir det nok den med kork på toppen under forutsetning av at det er no' nedi der. Men vanskelig å velge mellom versjoner da farger og svarthvit liksom blir to helt forskjellige bilder. Liker best beskjæringen oppe på svarthvit'n. Kan jo nevne at også jeg hadde en pentax-periode en gang på søtti eller åttitallet. Men nå har det vær Canon for alle penga i mange år og der blir jeg nok. Roar Flasken er dessverre tom nå Roar. Cognac- en fikk jeg i 1976, og ble ikke åpnet før i 1994. Dette har sin historie, men som blir litt for lang å fortelle her. Nostalgi er det, i hvert fall for undertegnede. Ellers takk for din hyggelige kommentar. Skj Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Artig å se slike gamle kameraer. Har jo en god del bl.a. Analoge speilreflekser og rangefindere. En slik Nikon har jeg fremdeles... Likte fargeversonen best her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Artig å se slike gamle kameraer. Har jo en god del bl.a. Analoge speilreflekser og rangefindere. En slik Nikon har jeg fremdeles... Likte fargeversonen best her. Takk for kommentar. Ja, har brukt dette Nikon apparatet ganske mye opp gjennom årene, fin optisk kvalitet. Skj Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Mange oppbyggelige elementer her for en fotograf Artig komposisjon. Må fakstisk si at jeg liker best fargeversjonen denne gangen, men det har nok med at jeg liker å se det gode gamle Gylendalsleksikonet slik det skal se ut mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Mange oppbyggelige elementer her for en fotograf Artig komposisjon. Må fakstisk si at jeg liker best fargeversjonen denne gangen, men det har nok med at jeg liker å se det gode gamle Gylendalsleksikonet slik det skal se ut mvh Jan Hei, og takk for kommentaren. Ja, meninger er jo at alt på bildet skal vekke nostalgifølelser, reol, kamera, flaske fra 1976, og som du nevner Gyldendalsleksikonet fra 1959. Eller er nok bildet ordinært sammenlignet med dine kunstverk. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg