Brendhaugen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 synes da call of duty mw3 burde vinne jeg da... Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Man, har spillet liggende, kanskje jeg skal begi meg ut på dette i helga, er det et beroligende spill eller må man være på hugget til enhver tid? Det er ganske beroligende, spesielt siden det er best spilt når man kjører lavere hastighet. I utgangspunktet handler det om å opprettholde en balanse og stabilt få byen til å gå av seg selv. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Man, har spillet liggende, kanskje jeg skal begi meg ut på dette i helga, er det et beroligende spill eller må man være på hugget til enhver tid? Det er ganske beroligende, spesielt siden det er best spilt når man kjører lavere hastighet. I utgangspunktet handler det om å opprettholde en balanse og stabilt få byen til å gå av seg selv. Fristende, godt med et avslappende spill iblant. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Favorittene mine ifjor er disse: 1. Super Smash Bros (Wii U) 2. Bayonetta 2 (Wii U) 3. Dark Souls 2 (PS3) 4. Shadow Of Mordor (PS4) 5. Mario Kart 8 (Wii U) Uten tvil det er disse jeg har digget mest i 2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå