Spillredaksjonen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vinneren vil sannsynligvis overraske deg.FEATURE: Dere har kåret de beste spillene fra 2014 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ja, vinneren var faktisk overraskende. Skal innrømme at kynikeren i meg fnyste litt da jeg leste den ingressen. I noe tilfelle har jeg planlagt å spille vinneren lenge, men ikke fått somlet meg til det. Dette er et spark i riktig retning. 4 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Banished? Morsomt. Nesten så jeg mistenker juks, men i dette tilfellet hadde ikke det gjort noen verdens ting. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Dark souls 2 var rimelig høyt oppe syns jeg. Jeg er totalt uenig med 2-4, veldig oppskrytt spill spør du meg Banished har ikke jeg prøvd ennå, men kanskje jeg burde! Lenke til kommentar
olekarbo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Helt hekta på banished for tiden. Liker du city building burde du ta en titt på dette spillet. Kommet bøttevis av mods også om man går lei grunnspillet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Banished som årets spill? Jøss. Har snuset på det lenge, men hadde egentlig valgt det vekk, da jeg har lest så mange steder at det er for vanskelig. Mulig jeg må revurdere det. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Man, har spillet liggende, kanskje jeg skal begi meg ut på dette i helga, er det et beroligende spill eller må man være på hugget til enhver tid? Lenke til kommentar
Discord Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 2 3 og 4 plass er ikke engang på top10. og det at bayonetta 2 er såpass langt nede viser jo at folk ikke setter pris på gode spill. 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Banished har jeg ikke spillt siden det er på pc. Ellers var lista som forventet. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 2 3 og 4 plass er ikke engang på top10. og det at bayonetta 2 er såpass langt nede viser jo at folk ikke setter pris på gode spill. Du tar da utgangspunkt i at alle som stemmer har en Wii U? 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Banished på 1 plass? Personlig syntes jeg spillet rett og slett var dønn kjedelig å klarte ikke å legge så mange timer i det. Det må jo ha skjedd store endringer i det siste da, for jeg syntes det spillet bare var frustrerende. Uansett hvor mye mat eller ved produksjon jeg hadde, så sultet folk ihjel eller så frøs de ihjel. Etter femte forsøk på å få et fungerende lite samfunn så ga jeg bare spillet opp. Lenke til kommentar
Kemono Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 At hverken The Banner Sage eller This War of Mine blir nevnt, synest jeg er en grov forsømmelse. Men de har kanskje kommet under radaren til mange nordmenn. 4 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Dragon Age på andre plass. Da ligger ikke lista høyt for hva som er et bra spill. 90 prosent fetch quests of 6-10 timer med story. 5 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 No har eg ikkje spelt Dragon Age: Inquisition, men basert på dette har sett og høyrt, har dei teke serien fleire steg mot MMO-sjangeren. Om det stemmer, er det litt sørgelig at det blir rekna som det beste rollespelet i eit år som ga oss spel som Divinity: Original Sin, Shadowrun: Dragonfall og Wasteland 2. Banished like eg godt, men synest det er langt ifrå det beste spelet frå 2014. Det har ei god kjerne, men det er ikkje eigentleg noko særlig meir en ei kjerne. Og kor er The Banner Saga og Endless Legend? Kay 3 Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hva gjør Unity her? 4 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Banished er kult men det er for meg en "one trick pony", etter 10 timer ca hadde jeg fått nok. Veldig merkelig at dette spillet endte opp på førsteplass. Ikke at jeg har noe imot det, men har nesten ikke hørt noe snakk om det her inne ... Kanskje det har en veldig lojal fanbase, eller at jeg ikke følger ordentlig med. Min personlige GOTY er nok Divinity. Eller Sunset Overdrive. (Forresten en skam at sistnevnte ikke er på lista, men man kan vel ikke forvente annet fra et Playstation-dominert land som Norge.) Dessverre er det nok få som spilte SO. En annen kandidat er Transistor. Nydelig, stemningsfylt spill som virkelig kan trekkes inn som eksempel på spill som kunst. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 2 3 og 4 plass er ikke engang på top10. og det at bayonetta 2 er såpass langt nede viser jo at folk ikke setter pris på gode spill. De er de 3 beste spillene fra ifjor. Lenke til kommentar
MHT Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Far Cry 4 og Destiny med 107 poeng hver, det kvalifiserer vel til delt 3. plass? Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Da dere skrev at førsteplassen kom til å overraske meg, tenkte jeg med en gang "Banished"! Bra spill, men har et par irriterende svakheter, spesielt når det gjelder innflytting i hus og pardannelser. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg kan olle huske å ha hørt om vinneren engang. Det skal riktignok sies at jeg har null interesse for den typen spill, så det er sikkert hovedårsaken, Endret 16. januar 2015 av Dellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå