Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer DEH-X6600DAB spiller ikke alle mp3-filer

Anbefalte innlegg

Jeg hører stort sett musikk fra USB minne i bilen, på en ettermontert bilstereo Pioneer (DEH-X6600DAB).

Nå skulle jeg legge inn ny musikk her om dagen.

Men...den var jo allerede der! Når jeg blar meg gjennom spilleren, skjønner jeg ikke rekkefølgen (sortert etter tid? I alle fall ikke alfabetisk). Vel halvparten av folderne vises ikke. En tredel har jeg aldri hørt, selv om jeg har latt den gå rett frem over lengre tid.

Det jeg har sjekket så langt, og som ikke er problemet:

- for lange filnavn

- undermapper

- spesialtegn

- forskjellige typer mp3 (de jeg sjekket var like i komprimering og type)

Hva ellers kan det være? Spilleren skal være altetende. Det er bare snakk om ca 11 GB, nå har jeg slettet nok til å være under 10GB. Spilleren skal kunne lese 32GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fillern! Det visste jeg ikke da jeg kjøpte denne...hadde en kinesisk radio til 170kr før som klarte det hele mye bedre. Men i den nye bilen vår skulle kona ha DAB, så vi spanderte en 1200kr radio på oss.

Det må da finnes et firmware-update eller tilsvarende for å fikse problemet? Jeg kan ikke se en eneste grunn for hvorfor Pioneer ikke skulle ha en mer oppegående, kundeorientert tilnærming her.

Lenke til kommentar

Pioneer er ikke så ivrige på firmware-updates. Jeg fant en til min men det var for å rette en feil i bluetooth-funksjonen. Uheldigvis så førte det til en ny feil i telefonboka på spilleren. :(

Så hvis du finner en oppdatering så les gjennom hva den skal fikse før du oppdaterer.

De har gode spillere men det virker som de henger langt etter på software-siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilleren min sliter med dab tekst.. Så enkelte kanaler får den til å ta en full reset..

Finnes en fiks for det, men må sendes inn.. Noe jeg ikke har fått rotet meg til.

Så fw er nok ikke dems sterkeste side nei :p

Dette er en DEH-X8500DAB forøvrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...