BALT3 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Investerte for noen måneder siden i nye høyttalere. Dali Zensor 7 fronter, Zensor 1 bak/side samt senter i samme serie og matchende sub. Alt er koblet til en Denon 1910 receiver, som jeg ærlig talt ikke er misfornøyd med med jeg vet at denne begynner å bli noen år gammel. Vil jeg ha noe å hente på å bytte receiveren ut med en nyere modell (i prisklassen 4-8k)? Da tenker jeg på lydkvalitet, teknologi og så videre. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at dagens modeller har støtte for nettverk, Spotify og ny versjon HDMI, ellers er jeg helt blank. For øvrig brukes høyttalerne til film og TV-serier 80-90% av tiden, og musikk (Spotify) står for resten. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 For å faktisk få et reelt løft er jeg redd du må høyere i pris. Anthem MRX osv vil nok gi deg bra forbdring på alle punkter, men prisen blir langt høyere. Evt ser du på Pioneers SC-LX 6-årgangen (56, 76, 86) så har jeg sett dem langt ned i pris siden de nå er kommet til 7 eller 8. Får du f.eks. 76 til 7000 er du bra i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå