Gå til innhold

Ipod+Forsikring


Anbefalte innlegg

Reiseforsikring er tingen. Har det selv, har også 15gb iPod.

 

Til poenget: Hadde en minidiscspiller. Da den ble stjålet, kontakta jeg forsikringsselskapet, fikk noen skjemaer jeg måtte fylle ut, hvor det skjedde, hva jeg betalte for spilleren i sin tid, samt hvilket ekstrautsyr jeg hadde kobla til den. Måtte ka kvittering på alt. Det tok sin tid, men jeg fikk tilbake nesten alt jeg ga for spilleren. Den var 4 år gammel.

 

Reiseforsikring gjelder også skade på produkt tror jeg, iallfall dekker MIN forsikring det. Jeg har en slags spesialforsikring med Vesta og Norsk Lærerlag (kanskje skiftet navn, det er ikke poenget).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reiseforsikring er tingen. Har det selv, har også 15gb iPod.

 

Til poenget: Hadde en minidiscspiller. Da den ble stjålet, kontakta jeg forsikringsselskapet, fikk noen skjemaer jeg måtte fylle ut, hvor det skjedde, hva jeg betalte for spilleren i sin tid, samt hvilket ekstrautsyr jeg hadde kobla til den. Måtte ka kvittering på alt. Det tok sin tid, men jeg fikk tilbake nesten alt jeg ga for spilleren. Den var 4 år gammel.

 

Reiseforsikring gjelder også skade på produkt tror jeg, iallfall dekker MIN forsikring det. Jeg har en slags spesialforsikring med Vesta og Norsk Lærerlag (kanskje skiftet navn, det er ikke poenget).

Hvor mye betaler du i måneden for dette?

Må anskaffe meg en sånn reiseforsikring...

Har du noe tlf nummer å ringe for å høre om dette?

Lenke til kommentar
Reiseforsikring er tingen. Har det selv, har også 15gb iPod.

 

Til poenget: Hadde en minidiscspiller. Da den ble stjålet, kontakta jeg forsikringsselskapet, fikk noen skjemaer jeg måtte fylle ut, hvor det skjedde, hva jeg betalte for spilleren i sin tid, samt hvilket ekstrautsyr jeg hadde kobla til den. Måtte ka kvittering på alt. Det tok sin tid, men jeg fikk tilbake nesten alt jeg ga for spilleren. Den var 4 år gammel.

 

Reiseforsikring gjelder også skade på produkt tror jeg, iallfall dekker MIN forsikring det. Jeg har en slags spesialforsikring med Vesta og Norsk Lærerlag (kanskje skiftet navn, det er ikke poenget).

Hvor mye betaler du i måneden for dette?

Må anskaffe meg en sånn reiseforsikring...

Har du noe tlf nummer å ringe for å høre om dette?

Heisann. Reiseforsikring får du gjennom Vesta. Dette blir billigere dersom du får det igjennom jobben din/foreldrene dine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...