Gå til innhold

Ipod+Forsikring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke åssen forsikringselskaper er på sånt. Ta en telefon ;)

Hvis du hadde kjøpt den på elkjøp har de en helt genial forsikring for slike bærbare ting. Så lenge det er uhell, reparerer eller erstatter de den ødelagte dingsen.

Har Gjensidig Nor Moped forsikring.. det er alt... Kjøpte den på www.apple.no

Lenke til kommentar

Du må i tilfelle tegne forsikring for bærbart elektronisk utstyr.

 

De fleste forsikringsselskaper har forsikringstilbud på videokameraer, bærbare PC'er osv. så det skulle ikke være noe i veien for at du får forsikret Ipod'en din.

 

Disse forsikringene pleier imidlertid å koste skjorta, så om det er verdt det er en helt annen sak...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Du må i tilfelle tegne forsikring for bærbart elektronisk utstyr.

 

De fleste forsikringsselskaper har forsikringstilbud på videokameraer, bærbare PC'er osv. så det skulle ikke være noe i veien for at du får forsikret Ipod'en din.

 

Disse forsikringene pleier imidlertid å koste skjorta, så om det er verdt det er en helt annen sak...

 

Mvh,

Amund

Koster skjorta??? Over en tusing tror du?

Lenke til kommentar
Koster skjorta??? Over en tusing tror du?

Jeg fikk tilbud på å forsikre den bærbare PC'en min (sammen med et par andre forsikringer). På det tidspunktet var riktignok den maskina ett år gammel, men likefullt skulle de ha så mye i årlig forsikringssum at det ikke var snakk om å vurdere det en gang.

 

Tror det kunne være snakk om 3.000 for forsikringssum på 15.000. Jeg synes det var mye penger. Dessuten dekker reiseforsikringer ofte ting som bærbar PC, digitalkamera, osv. Derfor slipper man å tegne ekstra forsikring dersom man blir frastjålet utstyret.

 

Ring forsikringsselskaper og hør hva de kan tilby. Husk at prisene kan variere voldsomt!

 

Post gjerne forsikringsselskapenes kommentarer her hvis du tar ringerunden.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Tror det er lite å hente på forsikring for slike enkeltting. Premie og egenandel vil nok spise opp mesteparten av pengene dine. Mulig innboforsikring kan dekke det ,men er ikke sikker siden det var du selv som ødela den...

Men som nevnt, det enkleste du kan gjøre er nok å ta en ringerunde.

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg få en smykke forsikring... Hvor kan jeg få det? er det dyrt?

 

 

Det der var nok en fleip.

 

Men ærlig talt. Du klarer vel å ta vare på iPoden din selv. Mister du den i gulvet er det din egen feil. Har du den i lomma, er det vel heller ikke noen som stjeler den.

Sist gang snublet jeg i lader ledningen og da ble hden ødelagt...

hadde vært praktisk med en forsikring ;-)

Lenke til kommentar

Sist gang snublet jeg i lader ledningen og da ble hden ødelagt...

hadde vært praktisk med en forsikring ;-)

 

Det er vel heller du som er usedvanlig klumsete. Hva med å legge iPoden helt inntil støpselet når du lader?

men jeg hørte på musikk før jeg la meg også var det blek mørkt på rommet...

men det jeg kunne gjort var å legge ipoden på gulvet.... Men må vi snakke om hvor klumsete jeg er? :p:

Lenke til kommentar

Skaff deg europeiske reiseforsikring. Dyrest og best. De har ikke noe krav om overnatting eller andre duste greier som reduserer de gangene du faktisk er forsikret ganske kraftig.

 

Da er du og reisegods(iPod) forsikret hver gang du går ut av døra(tror det er for opptill 15K for enkelt personer i reisegods). Når du er hjemme dekkes slikt av inbo forsikring, men der er det ofte en noe høy egenandel som gjøre det lite aktuellt å ta en rep på forsikringen. Forrøvrig er det jo noe som heter produkt garanti da. Hvis den plutselig går istykker er det bare å klage. Den skal jo tåle "normal" bruk ;)

 

Verdi sak forsikring som det snakkes om her hadde jeg droppa.

Lenke til kommentar
Jeg vil også anbefale å ta den på reiseforsikring. Sånn som i ditt tilfelle, så ble den ikke ødelagt av at du mista den i bakken, den ble stjålet ut fra ranselen din mens du venta på bussen ;).

Jaja, men nå er det jo ikke sikkert han er ute etter å vite hvordan man enklest kan begå lovbrudd og svindel da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...