TrulsHE Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 INFO: Trykk på bildene for større versjon! Sorry for kvaliteten, som får kassa til å se helt jæ***g ut, men det skyldes som sagt et oldtids-digitalkamera. Kassa ser helt fin ut i virkeligheten, og laget med svart spray er helt jevnt overalt. Dere ser at det er kommet (en lik vifte som den i front) i siden, for å kjøle ned cpu'n så jeg kunne fjerne den bråkete vifta som var der fra før. Det bråker fortsatt litt, men er nå sånn at jeg ikke bryr meg. Jeg laget en slags "tunnel" som fører lufta fra hele den store 80mm vifta rett inn mot den lille kjøleribba, av papp som er godt teipet fast. Dette var så mest mulig luft skulle treffe kjøleribba, for ellers ville mesteparten av lufta ha gått til siden for kjøleribba. Bilde rett ovenfra: Bilde litt skrått ovenfra: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Snaisent! Men gir det bra kjøling hvis du setter den inn i et stereo-rack, da? Blokker kansje for litt av luftstrømmen. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Endret 25. november 2003 av arehb Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hmmm... Ble bare litt nysgjerrig på hva du mente med den der... Imponert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå