Gjest member-296438 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Lindesenes Fyret ll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei Pentaxen ! Detaljrikt og med fine farger , og ja det viser seg gang på gang at det var gjort ordentlig arbeid før i tiden. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ser ut til å være godt vedlikeholdt også. Fint utsnitt, severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Takker for kommentarer på min versjon på Lindesnes Fyr:-) De fleste har vel sett fullversjonen, så da måtte en gå løs på litt detaljer...... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ser ikke mye ut som t fyr dette, men kompen sitter noenlunde godt selv om jeg kunne tenkt meg å kutte 2 mm. i venstresiden for å den buete diagonallinja oppe til venstre kuttet rent av ramma da jeg tror kanskje spenningen øker litt da. Ser noen vinduer oppi der - er kanskje fyret det? Fargen minner om god gammal blymønje som vi pleide å bruke i bånn på båten i ei annen tid - er visst forbudt nå? God kontrast mellom plattform? og himmelen. Se der brøyt jeg alle grammatikalske regler - he he. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ser ikke mye ut som t fyr dette, men kompen sitter noenlunde godt selv om jeg kunne tenkt meg å kutte 2 mm. i venstresiden for å den buete diagonallinja oppe til venstre kuttet rent av ramma da jeg tror kanskje spenningen øker litt da. Ser noen vinduer oppi der - er kanskje fyret det? Fargen minner om god gammal blymønje som vi pleide å bruke i bånn på båten i ei annen tid - er visst forbudt nå? God kontrast mellom plattform? og himmelen. Se der brøyt jeg alle grammatikalske regler - he he. Roar Takk for hensynsfull kommentar Kneppen:-) Moro å se at du kan gjøre unntak..... Det er nok oppe på fyret og tror det er malt med god gammeldags mønje på dispensasjon. Kan si hva en vil om miljø etc. men blymønja var ihvertfall noe som holdt. Tilbrakte noen sommre i mine yngre dager i slipen, der jeg bånnsmurte bl.a fiskebåter, så jeg er vel litt miljøskadet av mønja...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg