MonaLisa88 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei folkens Jeg ha en venninne jeg har kjent i nesten 7 år nå. Jeg har lenge sett på henne som min bestevenn. vi fortalte hverandre nesten alt. Etter at vi startet på universitetet har ting blitt andreledes, vel spesielt fra min side. Jeg får hoppe til poenget.. det har seg slik at vi begge sluttet å henge med en som hang med oss en stund fordi vi fant ut han baksnakke. Jeg ble veldig såret og lei meg for måten han baksnakket og sa masse stygt om meg bak ryggen min. Vi ble begge enige om å kutte kontakt med han. Den såkalte venninna mi bestemte seg plutselig en dag å ringe han og be om unnskyldning. Da jeg spurte hva hun ba om unnskyldning for fikk jeg dette som svar. "Jeg savner at han vet så mye om andre og kan fortelle meg ting" jeg ble veldig såret over at hun valgte å være venn med en som baksnakket meg.. Idag leste jeg en mld han sendte til henne og han kaller meg for en bikkje og raring. Jeg vet ikke hvordan han kan våge å snakke sånn til meg til min venn. jeg vet at han er en dritt. Men det at hun godtar at han snakker stygt om meg til henne, det gjorde virkelig vondt. Jeg vurderer nå å kutte kontakten sakte med henne og prøve å skaffe meg nye lojale venner. Overreagerer jeg eller har jeg en falsk venn? vil høre deres meninger Lenke til kommentar
MonaLisa88 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Hei folkens Jeg ha en venninne jeg har kjent i nesten 7 år nå. Jeg har lenge sett på henne som min bestevenn. vi fortalte hverandre nesten alt. Etter at vi startet på universitetet har ting blitt andreledes, vel spesielt fra min side. Jeg får hoppe til poenget.. det har seg slik at vi begge sluttet å henge med en som hang med oss en stund fordi vi fant ut han baksnakket meg. Jeg ble veldig såret og lei meg for måten han baksnakket og sa masse stygt om meg bak ryggen min. Vi ble begge enige om å kutte kontakt med han. Den såkalte venninna mi bestemte seg plutselig en dag å ringe han og be om unnskyldning. Da jeg spurte hva hun ba om unnskyldning for fikk jeg dette som svar. "Jeg savner at han vet så mye om andre og kan fortelle meg ting" jeg ble veldig såret over at hun valgte å være venn med en som baksnakket meg.. Idag leste jeg en mld han sendte til henne der han kaller meg for en bikkje og raring. Jeg vet ikke hvordan han kan våge å snakke sånn om meg slik til min venn. Jeg vet synes jeg var over streken. Jeg vurderer nå å kutte kontakten sakte med henne . Overreagerer jeg eller har jeg en falsk venn? håper på svar vil høre deres meninger Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Det beste er at du tar opp saken med ham det gjelder, ikke venninna di. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hun kan vel ha sine venner, og du dine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå