Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Brooklyn Bridge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Stilig perspektiv du har funnet her. Linjer og dybde så det holder. Bildet er fullt av detaljer, så her er det bare å sette seg ned og studere. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Full av detaljer og bra perspektiv. Gir et godt inntrykk av hva det dreier seg om. mvh aagesp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei Pentaxen og aagesp ! Takker for positive og hyggelige tilbakemeldinger.. Dette er plukket frem fra arkivet og bildet ble tatt i byen med uendelige muligheter til å finne motiver. Spesielt arkitektur , selv om det nok er andre steder som har de virkelige arkitektoniske perlene. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Flott ståsted skaper et spennende og litt annerledes perspektiv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fikk meg til å tenke på uttrykket "å gå planken", men her er vel åpningene mellom litt for store? Greit utsnitt og komp som trekker blikket innover i bildet. Ikke lett å slippe unna hjørneutganger her med så mange snorer og elementer, men du har greid det noenlunde bra. Fin dybdeskarphet i fint lys gir fine farger og særs godt med detaljer. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Flott ståsted skaper et spennende og litt annerledes perspektiv. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fikk meg til å tenke på uttrykket "å gå planken", men her er vel åpningene mellom litt for store? Greit utsnitt og komp som trekker blikket innover i bildet. Ikke lett å slippe unna hjørneutganger her med så mange snorer og elementer, men du har greid det noenlunde bra. Fin dybdeskarphet i fint lys gir fine farger og særs godt med detaljer. Roar [/quo Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Synes å huske at jeg nesten måtte "gå planken" for å ta dette bildet , og angående hjørneutganger så dukket en ny opp straks man fjernet en , så det var litt av en utfordring . og jeg tenkte på dine råd når jeg beskar bildet] Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei Alec Kjempeflott bilde. Nesten verdig som veggpryd dette. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei Alec Kjempeflott bilde. Nesten verdig som veggpryd dette. Hilsen Rune Hei Rune ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg