Yob tvaya mat' Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hei! Lurer på en ting.. Hvorfor er det slik at klonene må bli drept? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei! Lurer på en ting.. Hvorfor er det slik at klonene må bli drept? Hva mener du? Det er jo bare hun crazy ukrainske dama som vil drepe de andre, fordi hun mener at hun er "den originale". Hun er vel hjernevasket av en kult så vidt jeg husker som mener at kloner er en "abomination". Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Hvorfor dreper dem bare ikke ukrainern? Er det fordi hu er original eller fordi ho er søstra til Sarah? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Alle klonene er jo søstre... Det er ikke kjent hvem som er opphavet til klonene. Har du sett alt? Du får etterhvert svar på en del av spørsmålene dine. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Alle klonene er jo søstre... Det er ikke kjent hvem som er opphavet til klonene. Har du sett alt? Du får etterhvert svar på en del av spørsmålene dine. Sarah og Helena er søstre og tvillinger, mens de andre er kloner. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar! Gleder meg til sesong 3 som kommer i April!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Alle klonene er jo søstre... Det er ikke kjent hvem som er opphavet til klonene. Har du sett alt? Du får etterhvert svar på en del av spørsmålene dine. Sarah og Helena er søstre og tvillinger, mens de andre er kloner. Det er hintet til at de to ikke er kloner, men det er ikke bekreftet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Ja, men la meg omformulere svaret mitt: Sarah og Helena er søstre, med samme mor. De er jo identiske tvillinger. Det er ikke sikkert at de er de oginale, men de er allikevel søstre. De andre er jo ikke søster-søstrene dems. Endret 16. januar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå