BoarderXtrem Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Hello. Nå er jeg tilbake fra bryllupsreise. Lurer jo litt på de nye kortene fra amd. Er jo ikke helt sikker på når de kommer, men tipper de vil også sparke godt. Varme er jo ikke noe prob da dette skal vannkjøles. Vil vel også tro at det vil holde med de 2 ax1200w strømforsyningene. Det vil nok bli kjøpt inn ny cpu og nytt hk i løpet av våren. Tenkte også og prøve meg på acrylrør istedet for de gamle slangene. Så nå vil det være 980 ,men kan jo vente litt på amd? Endret 24. februar 2015 av boarderxtrem Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvis drt ikke er noe hadt er det jo bare å vente men det koster den nye 390x'en Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Og btw! Gratulerer! Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Og btw! Gratulerer! Takk takk Håper de ikke er for kjip på prisen. Får jo bare vente og se. Håper jeg kan få litt bedre pris da jeg skal ha 4 stk + mere HW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå