WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja, 1990 er vel rev1, regner jeg med.. Uansett, frontleppa som sitter på nå kan umulig være original; den er 2-delt, og sitter angivelig fast med to godt synlige skruer gjennom frontfangeren.. Så, jeg lurte på om noen her da kan svare på om det da er mulig å få ta i ei original frontleppe (sort eller lakkert.. jeg vet ikke..), og om det går an å få denne til å sitte fast uten disse skruene gjennom frontfangeren? På forhånd takk.. Bilen ser nokså strøken ut, men disse skruene gjennom frontfangeren ødelegger liksom helhetsinntrykket, ikke sant.. Også er det jo noen skjønnhetsfeil og slikt, men bilen er 25 år nå.. Jeg vet den hadde skiltet der i frontfangeren før, som da ble holdt fast av disse to samme skruene antakeligvis, så det kan vel være at jeg tar feil, at skruene egentlig er til skiltet? Eller er det veldig farfetch'd? PS: Disse "tennene" i fangeren som er loddrett, skal de være sorte, eller skal de være samme farge som resten av bilen? Har sett dem sorte på noen biler. Samme med den nederste delen bak med riller, på noen biler er den sort, mens på andre har den samme farge som bilen.. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Anbefaler at du lager deg en bruker på ts-ogn.no der er det antagelig flere som kan svar på spørsmålene dine Vet ikke så mye om SW20 selv, da jeg hovedsaklig har interresse for AW11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå