RuneK Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 men@work Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Tøft bilde dette, til og med blikkontakt med brannmannen! Bra komp. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Tøft bilde dette, til og med blikkontakt med brannmannen! Bra komp. Takk for det Helene. Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Bra skudd det der! Har du vurder å tilby bilder til Haugesunds Avis? - og du fortsetter med å erta Kneppen (Hvor er dette tatt fra, siden du er i höyde med hustaket? Er det i Skåregata?) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Bra skudd det der! Har du vurder å tilby bilder til Haugesunds Avis? - og du fortsetter med å erta Kneppen (Hvor er dette tatt fra, siden du er i höyde med hustaket? Er det i Skåregata?) Hei Rolf Det er på Bakarøynå. Bilde er tatt fra gatenivå så jeg er ikke i høyde med hustaket Tror ikke jeg vil involvere meg med H-Avis, de delvis rappa et bilde fra meg en gang Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Tipper Rolf Magne sikter til stegan og at ytre element går ut i hjørnet. NMen siden så mye av den går ut og dekker øvre ramme blitr dette som en helhet å regne og spenningen i bildet skapes nettopp av den. Flott situasjonsbeskrivelse der reportasje er riktig valgt kategori. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Tipper Rolf Magne sikter til stegan og at ytre element går ut i hjørnet. NMen siden så mye av den går ut og dekker øvre ramme blitr dette som en helhet å regne og spenningen i bildet skapes nettopp av den. Flott situasjonsbeskrivelse der reportasje er riktig valgt kategori. Roar Hei Roar Kjekt med en hyggelig kommentar. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg