joackim Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hei. Fikk nettopp beskjed om at telefonen min er slagskadet, noe jeg ikke helt forstår. Det som skjedde var at jeg satt i en samtale, og etter samtalen dukket det opp en stor, svart flekk midt på skjermen, mens resten av skjermen fungerte. Det kan på en måte sammenlignes med når man trykker på en god, gammeldags kalkulatorskjerm, der pikslene blir helt svarte og blir "normale" igjen nå man ikke trykker, bortsett fra i mitt tilfelle hvor dette ble permanent. Glasset foran skjermen er intakt, og telefonen har ingen skrammer. Jeg har hverken mistet telefonen i bakken eller lignende, eller trykket hardt på skjermen slik dette kunne skje. Av ulike årsaker fikk jeg ikke sendt inn telefonen til service før nå nylig (dette skjedde i starten av september), og da jeg skulle sende inn telefonen for ca. to uker siden, fungerte ikke skjermen i det hele tatt, på tross av at den har ligget i esken sin siden da. Jeg forstår at de som fikser telefoner kun ser at det er en skade på skjermen og at dette ikke dekkes av garanti satt av produsenten, men på en annen side er det rart at slike ting kan skje uten at man faktisk klemmer/knuser/mister telefonen. Er det noe man kan/burde gjøre annet enn å bare betale og få telefonen fikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå