okjo Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Fjæreplytt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Flott komposisjon, begge versjoner meget severdige. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Denne fuglen kamuflerte seg godt i miljøets farger.. det ble jo positivt for fotografen. Fint med at det er vått på fjellet også. Du fikk også god blikkontakt ser det ut som . Bra jobba! Hilsen Tove Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Flott komposisjon der alle farger går ton-i-ton med fuglen. Begge versjoner er fine, men jeg holder en knapp på v1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg lander på V1, men ville kutta under den uskarpe brune i bakgrunnen da blikket lett havner der istedenfor på fuglen. Smak og behag kanskje, men sånn er'e bare. Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og mange små detaljer. For meg som er litt steingal konkurrerer steinen med fuglen i V2 - spesielt hvis en tar et kutt som foreslått på V1. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Takk kommentar og kuttforslag, dette skal jeg prøve Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg